Giftig grøn

lørdag den 29. september 2007

Idag har været sårn en ræææættig flad dag!!!

Jeg har praktisk talt ikke lavet dagens gode gerning :) Nanna sov hos en veninde fra fredag til lørdag. Men de havde hygget sig så meget, at de lige kunne klare en nat mere.
Dejligt med gode veninder!! Jeg husker at min barndomsveninde og jeg også ofte sov sammen.

Igår fik jeg syet foer i min hvide kabelstrikkede taske. Flot, skinnende, brunt foer med broderede blomster på. Jeg syede det hele i hånden, fordi jeg "kom i tanker om at jeg skulle bruge den imorgen", og klokken var over de fleste normale menneskers sengetid, så symaskinen var udelukket ;) (bor jo i en meeeeget lydt ejendom)
Men jeg blev nu ganske tilfreds alligevel.

Jeg har idag strikket endnu 10 cm på kaunitørklædet.... jeg gør det altså ikke igen.... det med at strikke 2,5 meter kedelig glatstrik på små pinde!! Jeg mangler stadig en HEL meter!!! Men jeg vil jo såååå gerne få gang i det shibori filtning!! :)

Så her til aften ville jeg forkæle OS og bagte en pistaciekage (hmm en færdigkøbt pulverting)... men fy for den da osse!!! [skraldgriner] den er klæg og smager hæsligt!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar