Tæppe No.2

mandag den 11. juni 2007


Bare sådan for at vise at jeg ikke pjatter, men at jeg virkelig mener det med tæppe no. 2, så har jeg har lavet et nyt farveskema, som jeg lige nu synes farverne på No.2 skal være!!

Nu vil jeg så gå og kigge på det lidt... for at se om noget skal ændres.

Samtidig vil jeg tygge lidt på om bølgerne skal være helt ligesom sidst... eller om der skal en ny rytme til...

Men lige nu er der bare for varmt !!! Jeg som normalt elsker varme, har fået nok! Jeg ved ikke lige hvad der sker med mig... men i år har jeg det rigtigt skidt i varmen.

Jeg tror godt jeg kan nøjes med 3-4 grader lavere temperatur!!

Måske det er pga. de 8 kg jeg har taget på, siden jeg holdt med at ryge!! Nogen kg jeg altid har drømt om at få på... men som jeg nu har et underligt forhold til.

Jeg kan godt lide at få lidt mere flæsk på arme, ben, hofter og alle mulige steder.... men hvorfor er det så lige at det så absolut vil plante sig midt på vommen, så jeg ligner een der er gravid i x måned???? Havde jeg nu en alm. størrelse barm, gjorde det måske ikke så meget... meeen øøhh tror de gamle havde lidt travlt da jeg blev til, i sin tid... for de glemte barmen helt !

Så nu har jeg et skab fyldt med T-shirts og bukser, hvor jeg nok føler mig tilpas i et til to sæt af hver!!

Jaja ... nu har jeg skreget på flere kg siden jeg var barn... nu får jeg dem... og så kan jeg slet ikke finde ud af at forholde mig til dem :/

Men nå...humøret op... tæppet venter Fru Poulsen !!! :)

15 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det bliver da også flot - det nye tæppe :-). Det er nogle flotte farver, du har valgt.
Kan være meget fornuftigt at vælge ny rytme - det har jeg selv gjort. Og dét er jeg rigtig glad for.
Føler med dig her i varmen - forsøger selv at overleve. Men det er altså 5 grader for meget til mig...støn.
KH Gitte B

Tina sagde ...

Hej Gitte :)
Tak!
Ja varmen er bare for møj altså!! Jeg har lige handlet ind og det er ikke let at dufte at jeg var i bad i morges *Griner*

Anonym sagde ...

Har lige checket måleren...34 grader!!! Ufatteligt, at jeg stadig ånder...smelter nærmest langsomt. Det er vist ikke noget for os, vel Tina.
Selv mine katte ligger i død-lignende tilstand.
KH Gitte B

Unknown sagde ...

Sikken dog nogle dejlige farver på dit nye tæppe.

Hvordan laver du billedet?

Desværre har kiloerne det med at være selvbestemmene hvor de vil sidde. Og når de først har sat sig er de sørme uvillige til at flytte sig rundt ;-))

KH
Siffe der selv er godt rund i det.

Kludemutter sagde ...

Flotte farver du har valgt.
Sjovt nok var jeg også en streg i luften til jeg havde fået Nanna. Og altid drømt om at tage på, men nu hvor de har sat sig fast midt på maven, kunne godt være blevet væk.Men det
vil de ikke.

Helle K. sagde ...

Sikke et flot tæppe du har fået lavet - det nye tegner også godt. Jeg er selv i gang med mit første, men jeg er gået i stå...

Jeg skulle lige have vidst, at der fandtes mennesker, som ville HAVE kilo, jeg har da en god del, jeg godt vil donere ;-)

Jeg har lige hørt vejrudsigten, vejret bliver bedre=køligere på onsdag.

Githa sagde ...

Det bliver om muligt lige så flot som dit første tæppe Tina.
Skal det være et til i samme størrelse?

Kilo har det jo med at sætte sig de steder hvor de er mindst ønsket. Det gør mine i hvert tilfælde og hvis ikke de får lidt motion ind i mellem så rykker de sig ikke frivilligt :-))

Tina sagde ...

Gitte B: Nej det er bare for meget af det gode!!! Min kat har ligget plantet liiige foran en eletrisk vindmølle idag, så pelsen vendte den forkerte vej ;)

Siffe: Mon du mener runde hjørner eller skygger? Skriv evt. en mail til mig :)

Yt: sådan sagde man også til mig, da jeg som 18 årig klynkede over at ligne et anoriktisk offer. Men det kom ikke... ikke før nu!!! HRMPF!! Og så på en totalt uformelig og træls måde :)

Helle: Uha jeg har altid drømt om at få 10 kg xtra.. og nu når de kommer, så brokker jeg mig osse. Eller nærmere... jeg har bare svært med at forstå min krop lige nu tror jeg.
Tak for rosen af mit tæppe!
Bare på den igen med dit tæppe!! det er slet ikke så slemt! :):)

Githa: Tusind tak Githa :):) nej dette tæppe bliver nok mere henad enkeltsengs størrelse ;) Et til sofaen.
Hmm ja jeg må ud og røre mig på en måde hvor ledene vil være med til det! og på en EFFEKTIV MÅDE!!! Nogen råd? ;)

lifeondyssen sagde ...

Skønne farver du har valgt .. det kan kun blive lige så smukt som det første ;o)
Tillykke med de 8 kg på .. jeg krydser finger for at varmen kan smelte 4-5 kgs af mig ;o)

Githa sagde ...

Ja da Tina - jeg var selv plaget af en ledsygdom i 4 år efter min sidste kom til verden. Svømning og cykling (sørg for det er en gammeldags damecykel) er noget af det bedste når ledene knager.
Og på cykel i naturen er skønt med det vejr vi har lige nu.
Da jeg fødte den sidste fik jeg en ledsygdom med i købet. Lægerne dømte mig til kørestol inden 5 år. Alverdens gigt-medicin blev proppet i mig. Til sidst kastede jeg, efter 4 år i smertehelvede, det hele væk og sagde stop.
Spiste kun grønt samt tre naturprodukter (mineraler osv) fra matas og svømmede hver dag. I dag er det eneste jeg mærker ømhed i led med sjældne mellemrum.

Frida sagde ...

Utroligt at du allerede har mod på næste tæppe *klapper*
Det er en meget flot sammensætning af farverne.
Det med kg, ja, der måtte jeg le...hihi...meget godt skrevet :)

Dorthe sagde ...

Hej Tina
hvor er dit færdige tæppe helt vildt flot og farvekombinationene til det nye er mindst lige så flot.

Tineke sagde ...

Uha, du ønsker dig også Noro Kureyon garn, kan sladre til dig at det kommer til Vejen til august.......

Anonym sagde ...

Teppet ditt ble bare så nydelig!! Og tenk, du er igang med enda et!!

Tina sagde ...

Life: Tusind tak for rosen af mit farvevalg :)

Githa: Øv det er ikke sjovt at bøvle sådan med kadaveret! Lægerne har ikke nogen udsigter for mig da de endnu er uenige om hvad min fulde diagnose er! Så jeg må tage det herfra og frem.
Svømning er ikke rigtigt mig.. men cykling måske... bortset fra at jeg ikke kan køre 500 meter i den her by førend der er en meget stejl bakke ;)
Faaamer flot du lyttede til DIG!! Se hvor langt det ofte kan føre een! Jeg gider heller ikke al den medicin hvis den kan undgåes! :)

Frida: Jamen tæpperne er så afstressende at arbejde på :) Nærmest som når andre sidder med en rosenkrans og tæller perler *Griner*

Dorthe: Tusind tak! :)

Tineke: Iiiihh du frister mig nu!! Ligger din garnforretning helt nede i byen?? :)

Sylvia: Mange tak skal du have!! :)

Send en kommentar