Sikke en weekend

søndag den 3. juni 2007

Sikke en weekend. Lørdag vågner vi op til en masse brølende biler! Carsten opdager at der holder en hel del fine MG'ere og Triumph'er lige ude foran vores vinduer og hen ad gaden :)

SÅ er det med at komme ud af dyne og få et kort i kameraet!!

Det endte altsammen med at hele bundtet blev inviteret om til min far for at se hans MG TA og MG M'ere :)

Der kan hurtigt ske noget... selv i vores bette by.

Idag har været mere præget af begivenheder som er selvfremkaldt.

Jeg har klippet græsset og renser ALLE fugerne i fliserne på terrassen... GOSH et arbejde.

Og for at det ikke skal være løgn, gik Nanna og jeg en laaang tur her efter aftensmaden!! Smukt var det med et tæt skylag med huller i, så solens stråler virkelig lavede stråler! :)
Vi kom også forbi den lokale vindmølle producent!! De er nu pænt store når de sådan ligger ned, sådan nogen vinger! ;) Prøv evt. at se billedet i stort ved at klikke på det!

På vejen tryllede Nanna en smuk buket frem af diverse skønne blomster og græsser!! Desværre dufter den lidt af øøhh kattetis... ved ikke hvorfor... så nu kl. sent, er den blevet båret udenfor at stå ;)

8 kommentarer:

Kirsten B sagde ...

Hmmm....er det hyldebærblomster jeg kan ane i buketten? De dufter af kattetis når de er indendøre!

Ellers en fin buket :-)

Unknown sagde ...

Ja, de flotteste blomster i haven kan stinke indendøre!! Mener også at dagliljer stinker som kattetis.. Jagtede engang katten indtil jeg fandt ud af det var buketten fra haven der stank:-)

Julia Zahle sagde ...

jeg ved ikke noget om blomster. Men jeg ved at vi kommer til Lunderskov i morgen. Håber der bliver tid til et smut omkring jer. *S*

Stort knus.

Anonym sagde ...

For en nydelig bukett. Synd den ikke dufter så godt. Jeg plukket en gang en stor bukett med sommerblomster, og satt den på kjøkkenbordet. Neste morgen duftet det langtifra friskt der inne, og blomstene var fulle med maur og bladlus...iiiikk!!

Disse vindmøllene var min sønn så facinert av da han var liten. Jeg tok bilder av dem en gang han ikke var med, og det hang på veggen inne hos ham ganske lenge. Morsomt!

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Sikke et himmelbillede.... *suk* jeg synes ofte at jeg bliver helt blød i sjælen!

Tina sagde ...

Tak for alle jeres søde hilsner :)
Jo der er hyldeblomst i buketten og en masse andre ting :) Men skidt den pynter så flot på terrassen nu!!!

Sylvia: det var da sjovt han var så glad for dem :) Her er de jo så almindelige så vi normalt slet ikke tænker på dem. :):)

Tina sagde ...

Julia: Jeg vil bare lige advare dig... Nanna er syyyg :( Vi vil helst ikke smitte nogen!!

Julia Zahle sagde ...

Hmm... vi ser ad i morgen. *S*

Send en kommentar