Ja jeg ved det godt... to poster efter hinanden om det tæppe!! Men altså, bare sådan lige hurtigt, inden turen går under dynen, med en god bog, vil jeg lige fortælle, at tæppet nu måler hele 105 cm !!! ;) 100 cm er sådan et dejligt rundt tal at komme forbi ;)
Godnat til bloggerfolket...
Waaaw
-
“Waaaw!” var det allerførste, Solveig sagde, da vi trådte ind i Nordsøen
Oceanariums dunkle univers og pludselig stod ansigt til ansigt med de
kæmpestore f...
1 dag siden
3 kommentarer:
Turbo hækleren Tina!!
Blærerøv ;o) .. skal vi byt :o)
Losarinas: Haha ja eller osse har jeg bare for meget fritid ;)
Life: Naarj for jeg er lidt længere end dig...tror jeg nok ;)
Kan godt li' at hækle... men kan nu osse godt li' at se en ende på det ;)
Send en kommentar