Skidt og kanel

fredag den 15. juni 2007

Hmm det var efterhånden blevet lidt for tydeligt overalt, at de kreative ting, tit må vige pladsen for rengøring og oprydning.

Så idag har jeg været igang, hele dagen.... med kost og spand! Så nu ligner køkken, gang, stue og badeværelse noget, man igen, kan være bekendt!
Så mangler jeg bare kontor/soveværelse!!! Den er altid sådan en "Åh-nej" ting. For det er ingen hemmelighed, at jeg ikke ved, om der lever små væsener i de mørke kroge.

Støvet lever desværre lidt sit eget liv derinde... nullermænd kan godt nå at blive så store at jeg bliver lidt bange for dem og papirbunkerne begynder så småt at hælde faretruende til den ene side... og vinduet derovre bag det store skrivebord, kan man godt blive lidt i tvivl om, hvorvidt er matteret eller ikke...

*SUK* ... Det er desværre nok et projekt der må vente lidt.

Jeg ved heller ikke, hvorfor, jeg gør sådan her hver gang. Jeg knokler på en hel dag, og så går der flere dage, før det meste af kroppen, igen kan bruges, uden at den føles som hængslerne på en meget rusten havelåge!!

Men nu er en del af det ihvertfald gjort... så nu kan jeg nyde at se Tom Kristensen vinde Le Mans for 8. gang (forhåbentlig)... uden at få dårlig samvittighed over alle de ting jeg BURDE have gjort!! ;)

HOLD PÅ!!! TOM K. !!! :):):)

4 kommentarer:

Karina sagde ...

Har nydt dine fine billeder - de er bare skønne!!
Rengøring er desværre en nødvendighed og det bliver den onde.... heller aldrig min ynglingsbeskæftigelse. Hvis man så bare kunne strikke mens man vaskede gulv, men jeg tror det desværre ikke.....
God weekend
Karina

Anonym sagde ...

Er det ikke en fantastisk week-end - der er både Le Mans - OG Formel 1... vi skal desværre til fødselsdag imorgen eftermiddag/aften og barnedåb søndag... øv øv øv... vi må følge med på sidelinien og glæde os til at vi kan se hele løbet fra USA søndag aften...

Tina sagde ...

Karina...naah jeg bliver heller aldrig en typisk husmor, der nyder at gøre rent og rydde op! DET skriver jeg gerne under på! ;)
Tak for rosen af mine billeder :)

Charlotte.. YES!!! Det er bare perfekt med både F1 og LeMans!! :):) Øv det er da ikke så fedt du så ikke kan se det!!
I skulle vel ikke have sådan en harddisk optagerdims?? Så du kan gemme alle 24 timer? ;)

Mette G. sagde ...

Enig, enig, enig. Jeg går altid med en lydbog i ørerne, når jeg er nødt til at gøre rent. Det gør det lidt mere udholdeligt ;-)

Og jeg er bare SÅ klar til både Le Mans og F1. Glæder mig helt vildt til at kunne se Le Mans i timevis for første gang :-)

Send en kommentar