Total overraskelse

fredag den 29. juni 2007

Forundret kiggede jeg på pakken der dumpede ind af brevsprækken idag!!

Jeg ventede godt nok på en pakke.... men den skulle være større, da det var noget bestemt bomuldsgarn jeg havde bestilt, for at kunne færdiggøre mit bølgetæppe!... sært...(den anden pakke skal jeg hente på posthuset kl. 15... for den kom selvfølgelig liiiige da jeg skulle ud og hente noget i nabobyen... klar nok! ;) )

Da jeg åbnede, dumpede der et par super lækre, multifarvede, strikkede sokker ud!!! JUBIII Jeg eeeelsker hjemmestrikkede sokker! :)

Men der var ingen afsender på... selvom jeg godt tror jeg ved hvem den hemmelige pakkesender, er! TUSIND TAK skal du have for de skønne sokker!!! :):) De bliver helt sikkert brugt meget! Jeg tog dem på med det samme og de kommer ikke af førend de trænger til vask ;);)

Og så skal jeg altså have lært at strikke sokker en dag!!! Så skal jeg have dem i alle mulige farver, så jeg altid har nogen der passer til alt!!! ;)

6 kommentarer:

Pia sagde ...

De er rigtig lækre dine sokker. Jeg har også strikket mange efterhånde, og der er stor efterspørgsel på dem!

Men hvem er den hemmelige gavegiver??

GOd weekend, hvor det ser ud til, at du godt kan beholde de varme sokker på ;-))
Føj..og vi skal til brylluopi morgen..

Tina sagde ...

Pia: De er bare skønne! Jamen jeg kan ikke finde ud af at strikke sokker!! ;) Og det er ikke sikket jeg sådan lgie lærer det... for jeg har problemer med at holde på så tynde strikkepinde... desværre.

Jeg TROR min hemmelige ven godt kunne være Erna fra Løgumkloster! Jeg har nemlig lige haft hyggeligt besøg af hende i sidste uge :);)

Rigtig god weekend til dig også... OG så håber jeg nu altså alligevel på bedre vejr!! Også til jeres bryllup i skal til!! :)

Eg sagde ...

Hej Tina,

Undskyld jeg ikke fik afsender på, men de blev hurtigt sendt igår lige inden posten gik.
Da jeg skal have tiden til at gå med noget inden mit garn og perler kommer fra USA til MS3, strikkes der strømper - dem kan man smide hen i hjørnet når garnet ankommer, og så tage dem frem igen uden at skulle huske hvor langt man er kommet. De er også gode at have med når man skal ud og kører, og vi skal til Slagelse i morgen, så der kommer også sokker med.

Tina sagde ...

Hej Erna,

Det skal du ikke tænke på :) Jeg tænkte nemlig nok det var dig! TUSIND Tak!!! Det var en SKØN gave! :) Er første del til MS3 ikke kommet idag? det synes jeg at jeg så et sted.
Jaja du har det nok med at strikke sokker, som jeg har det med bølgerne eller oldemorfirkanter ... lidt man kan tage frem her og der uden at gruble så meget over hvor man kom til og hvor lang tid de tager :)

lifeondyssen sagde ...

Tina .. de ser vidunderlige ud sikke en vidunderlig gave .. det er nu ikke så svært at strikke sokker det kan du sagtens .. se bare hvordan du kaster dig over bølge efter bølge og lige om lidt oldemorfirkanter :o)
Æv jeg er helt bagud med min bølge ;o)

Allen sagde ...

Your knitted socks seems so candy with its colorful thread. It looks so delicious that all kids want to try it. =D

Send en kommentar