ØV ØV ØV og atter ØV

søndag den 10. juni 2012

Så gik jeg der og ryddede op, så jeg med god samvittighed, kunne sætte mig ned og begynde på et nyt strikkeprojekt. Nemlig sjalet på billedet. Billedet er lånt af designeren på Ravelry.

Jeg er helt vild med mixet af det grå og de små farvebomber! Og jeg var for en sjælden gangs skyld, fyr og flamme.

Men nix.... intet gråt garn i gemmerne!!!! :( Hvad sker der lige for det? Jeg har alle mulige andre farver, end lige grå!

Nå, men jeg vil da bare surmule lidt over manglende garn nå!



8 kommentarer:

Lydert sagde ...

hehe, dét kender jeg godt. Og har man først sat sig i hovedet, det skal være gråt, er der ingen andre farver, der dur.
Håber, du ikke skal surmule ret længe, men får fingre i det helt rigtige grå garn

morslille sagde ...

Hvis du har oversat opskriften til dansk køber jeg den gerne ;O)
KH Charlotte

laj [tulipan-hygge] sagde ...

nååååååååå hvor synd for dig - surmul du bare ;o)

Gitte sagde ...

Jeg surmuler da med,sikke et fedt sjal ,du må have fat i noget gråt garn-hurtigt :)

violykke sagde ...

Du må i byen, der har de nok gråt garn :0)

Pernille sagde ...

Nej hvor ærgerligt :(

Dortheivalo sagde ...

Den er da også så fin.. håber at du har fundet noget garn..
Dit knyttede armbånd.. laver du nogle som du sælger?

Tina sagde ...

Jeg har nu fået fat i noget garn wohooo!!! :)

Dorthe; Det kommer jeg nok til ja, så snart jeg får det snøre hjem fra Kina, der er bestilt :)

Send en kommentar