To armbånd

søndag den 19. september 2010


Ikke mindre end to armbånd er blevet sat sammen her til aften. Nøj hvor har jeg savnet at lave nogen nye smykker. Så glæden er stor!

Først blev det til et multifarvet armbånd, med flotte tunge sten. Med et mix af sølv kugler, mellemdele med krystaller og lidt gummi O-ringe. Ganske okay, efter min ydmyge mening.

Det andet armbånd er et mix af blågrønne ultra dejlige sten. Og ind blandt dem er også lidt O-ringe, sølv og glasperle.

To armbånd jeg glæder mig til at tage i brug! Nu mangler jeg bare at finde noget mere guf til fingerringe!



4 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Jeg får helt lyst til at gå med armbånd når jeg ser sådan noget guf! Men, jeg kan jo ikke engang vænne mig til at gå med ur ;-)

Tina sagde ...

Jeg har dobb. svaret i posten ovenover ;) Jo du kan vænne dig til det... bare ikke med de tunge nogen her til en start.

Dortheivalo sagde ...

Altid guf du præsenterer!

Tina sagde ...

Tak Dorthe :) jeg er glad for jeg kan ramme noget i kan lide derude!

Send en kommentar