Glas , igen igen...

onsdag den 12. maj 2010

Så er vi klar til at blive brændt :) Der var lige en gevaaaldig ventetid idag, da jeg skulle have lavet en plade jeg kunne bygge dette direkte på, inden ovn.

UHA jeg er bare så dårlig til at vente ... især pga. noget som jeg selv kunne gøre, hvis det bare var hjemme og tingene var mine egne ;) Men nå... tålmodighed er en dyd, siges der.

Nu er piphansen i hvert fald klar og den ligger lige nu og "bager" i ovnen. Men desværre går der en uge før jeg får lov at se resultatet.

Jeg er godt nok rimelig spændt. For farverne, ved jeg, ændrer sig en del. Så det er som at se glas og farve, leve sit eget liv nogen gange :) Så vi venter spændt....

Bare en uge....

Imens tegner jeg på en guldsmed!!!

5 kommentarer:

Malene sagde ...

Men den er i hvert fald fin som den ligger der. Krydser fingre for at alt går vel under "bagningen" og du er tilfreds med resultatet, når den er færdig:)

Tine sagde ...

Jeg er sikker på at den bliver smuk!
Den ser fanastisk ud. Jeg glæder mig til at se den færdig.

Bettina sagde ...

Hov, nu kan jeg se, at I sprayer farven på?
Ang, de der huse og at anvende dem som sjalsnåle (en Facebook-kommentar), så tænkte jeg på at stikke en nål OP i dem, nedefra, så nålen måske bliver dækket af døren.

Tina sagde ...

Malene: Tak :) Nu håber jeg bare. OG venter .... lidt tålmodigt.

Tine: Jeg skal nok vise den, uanset resultatet ;)

Bettina: Nej ikke helt. Det er pulverfarve. Så det bliver drysset på.
Jeg kan slet ikke se det formig med de nåle ;) Du bliver NØDT til at vise mig det en dag, over en kop the ;)

Ditte Høybye sagde ...

Hej Tina
Jeg er lidt spændt - blev resultatet godt efter brænding?
Hilsen Ditte

Send en kommentar