Mine fotos på tv2

fredag den 25. december 2009

Jeg sendte lidt fotos ind til vejret.tv2.dk :) Det er der også mange andre der har.... er du vimmer en masse sne vi har fået i år :)

http://galleri.tv2.dk/index.php/category-1234/id-27267432/page-25.html
http://galleri.tv2.dk/index.php/category-1234/id-27207475/page-15.html

jeg har vist et par stykker mere liggende derinde. Men GOSH der er mange fotos at kigge igennem. Men har du tid, så kig derinde.... der VAR så flot derude ;)

For idag er det da synd at sige der er flot. Her har regnet, sneet og iset. Jeg har været ude og køre "spændende kørsel", som jeg kalder glatføre. Og sneen ligger brunt i vejkanterne og ser ret kedelig ud. Og store bare pletter begynder at dukke op....

Jeg håber nu altså på mere sne!!! Det er så smukt og det er koldt på en anden måde en det våde bare kulde.

3 kommentarer:

Tine sagde ...

Tillykke! Super flotte billeder du har taget.

Glædelig jul :-)

Tina sagde ...

Tine: tak skal du have :) Og god (bag)jul til dig osse :)

Deborah sagde ...

Hold ferie, hvor har I fået meget sne. Her var det så som så, og de dage, hvor der var, var jeg underdrejet og kunne ikke komme ud og tage. Superflotte fotos!!

Og så iøvrigt Godt Nytår :)

Send en kommentar