MERE sne... juble juble

torsdag den 17. december 2009

Eeeerrrr'ed ikke bare idyllerisk??? :):) Jeg er helt vild med det. Bredt smil og overdrevne udtalelser flyder herfra idag!!

Jeg var ikke svær at drive ud i sneen idag heller :) PÅ med de tykke uldne og lange støvler og så bare derudaf. (at det så betyder oooondt bagefter i de dumme led, det tager vi med med et smil)

Jeg vil skyde på der mange steder ligger godt og vel 50 cm sne! I hvert fald er det knæhøjt.... og koldt ;)

Se bare her.... det slår da gakkede gangarter med flere øh skridt ;) (Dette foto er taget af Nanna... havde ikke så lange arme at jeg selv ku ;) ) ... se lige de flotte øh hvide støvler jeg har fået på!

Hele byen har idag været sådan lidt spøgelsesagtig. Alt står jo stille og hvis jeg skal være ærlig, spreder det altså en hel særlig hyggelig stemning. ALLE taler sammen, nikker, smiler og taler om vejret ;)

Og alle går ude midt på vejen....da det er langt lettere end "knæhøj sne!"

Hvis vi har mødt 10 biler på vores tur, er det vist det. Og 75% af dem var 4-hjulstrækkere.

Men hvad der undrede mig meget mere var manglen på BØRN!!!!! der var kun to unge knægte på kælkebakken!!! hvor er de allesammen henne?? :)

Vi var da i hvert fald TO der synes vejret var ultra flot og bare MÅTTE knipset og indleves. Hvor har jeg dog længe sukket efter sne i rå mængder.... og nu kom det så. Og så håååber jeg bare inderligt det få lov at være til jul.

Og at det hele står lidt stille er sådan set bare charmerende :) Hvis du vil se hvordan det ser ud, når man er staffet for biblioteket her i byen, kan du se det her! Vi var lige oppe og sætte en seddel op om at vores bibliotekarer ikke kunne komme herud idag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar