Le Mans og penselsvingeri

søndag den 14. juni 2009

Ja man ville jo lyve, hvis man sagde at man sad og jublede på danskernes vegne lige nu. Le Mans 2009 er vist ikke danskernes år!

Mavenfornemmelsen er tung. Sommerfuglene er faldet i søvn og man føler sig sådan lidt... nå! :(

Natten, ja hele vejen igennem løbet, er gået med at færdiggøre dette maleri. Endnu et i GULF rækken. Jeg har hørt i min øresnegl, at de nok får lov at hænge og pynte i et telt med GULF merchandise, på en racerbane, inden ret længe. Nu må vi se :)

I hvert fald har jeg malet et udsnit af en bagende fra 1968 Ford GT40 Mk II (Chassis # 1076), som blev kørt af David Hobbs og Mike Hailwood og endte på en tredje plads i Le Mans 24 timer, i 1969.

Dog var det løb bedre kendt for den ret dramatiske afslutning mellem Jacky Ickx i #1075 og Hans Herrmann i en Porsche 908.

Hmm mens jeg sidder her og skriver, er der forlydender om regn her kl. 11. Det er bestemt noget der er sød musik i mine ører... for der er ikke nogen tvivl om at Tom er kendt for at være god i regnvejr!!! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar