Forbrydelsen!

lørdag den 28. marts 2009

SE hvad jeg nu kan putte mig i!!!!

Forbrydelsen, i dejlig tyk og blød Naturuld! :)

Jeg har ikke selv strikket den. Armene orker ikke. Hvis jeg skal sidde med noget der er ret tungt, giver skulderledene op og fingrene med.

Tilgengæld har min søde Stofpusher, Dorthe, hjulpet mig :) Tak kære ven!

Har i andre også haft den oplevelse at der ikke var garn nok, ifølge opskriften? Hun måtte nemlig bruge hele to nøgler xtra. Og den er strikket i en Medium... meeeen den er godt nok til den lille side.

Nogen erfaringer derude??

Jeg gav min lidt xtra volumen ved at blokke den lidt.
Men jeg har det nu også sådan, at jeg helst vil kunne putte mig i en trøje. Og gemme hænderne i ærmerne.

6 kommentarer:

Helle Koed sagde ...

Min erfarring er jo ikke så stor, men ja det har jeg oplevet, til et halstørklæde engang! :-/ Tror du ikke det har noget emd strikkefasthed at gøre????

I loooooove it... Det ser super hyggeligt ud og bringer minder fra vores ferie på island! :D

Tine sagde ...

Hvor er den da bare blevet lækker.
Den kan jeg godt forstå at du glæder dig til at putte i :-)

Jeg har prøvet en gang jeg strikkede en trøje fra Geilsk at jeg havde for lidt garn.
Men hun sendte mig straks et nøgle uden beregning, så det var da god service :-)

Frida sagde ...

Den var kæmpelækker. Jeg har mange gange oplevet, at der ikke er garn nok i følge opskriften, og også den anden vej, at der var garn tilovers, men måske er det fordi vi strikker så forskelligt. Jeg vil også have en trøje, som jeg nærmest kan gå i hi i :)

Tina sagde ...

Helle: Jo kan da godt være det er strikkefastheden. Men synes nu ikke det ser ud til at hun strikker specielt fast? :)
Uh jeg kunne godt tænke mig at besøge Island!!!

Tine: Kan du tro jeg gør :) Ja Geilsk yder altid en god service. JEg har aldrig hørt andet i hvert fald ;)

Frida: Jaaah "gå ind i " ....godt udtryk ;) Den skal helst være så ærmerne skal smøges op og der er luft hele vejen rundt ;)

Unknown sagde ...

Nej hvor er den FIN :O)

hvor har du fundet opskriften henne *s*??

Anonym sagde ...

Hej :D hvor er det dog en fantastisk Sweater, jeg har prøvet talrige gange, at tegne mønstret af i str. medium, så min mor kunne strikke den for mig, men uden held, jeg ønsker mig den bare sååå meget. Hvis I har et mønster på den som jeg må låne/købe vil I så ikke nok skrive :)
Min mail adresse er :
mariekonkylie@hotmail.com

knus fra Marie

Send en kommentar