Sidste i denne omgang

onsdag den 6. juni 2007


Her kommer så det sidste maleri i denne omgang :)

Jeg tror det må blive en makker til det første maleri. Passer hun ikke fint sammen med ham? ;)

Og så har jeg iøvrigt "løjet" for jer :) Malerierne er faktisk større end jeg skrev i forrige post. Så det var ikke en hel lystfisker historie ;)

Billederne er 60 x 80 cm.

Jeg skal nok tage nogen bedre billeder imorgen, når lyset igen er godt. Evt. ude fra haven ligesom i sidste post. Så fik jeg taget et nyt billede, af de to sammen!

Men nu vil jeg ud og *suk*, rengøre en hulens til stak pensler!! Hvorfor er det lige at sådan nogen ikke renser sig selv??!

8 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Hvor er hun sød, fint par :D

hanneb sagde ...

Åh, hvor er de altså søde/superskønne.
Fnis... ja det værste er penslerne. Hvis ikke det var fordi nogle af dem er pi..dyre, kunne de ryge i skraldespanden :)
KH Hanne

lifeondyssen sagde ...

Jeg er helt vild med de billeder .. sig til hvis du sælger ud en dag ;o)

Vivian sagde ...

De er superskønne alle dine billeder!!

KH Vivian

Tina sagde ...

Yt :) Tak!

HanneB: Jeps du har ret... det ville være nemt med "brug og smid væk"!!! ;)

Life: Jamen det kommer jeg til! Jeg har fået en hel del forespørgsler... men mangler lige lidt lærreder først!! ;)
Førhen har jeg ikke lavet billeder på forhånd og SÅ solgt... men omvendt taget imod en bestilling og SÅ malet ;) Mest pga. budgettet.

Vivian: Tusind tak :)

Dea sagde ...

Dine billeder er søde og de minder mig utroligt emget om en allerede eksisterende dansk mandlig kunstners.. men jeg kan ikke komme på navnet!

Tina sagde ...

Dea: hvis du læser i den første post med malerier.. lidt nede ad siden, så skriver jeg at de netop er mine fortolkninger af nogen af Poul Pava's billeder ;);) Så du tager ikke helt fejl!

Fru Schwartz sagde ...

Hvor kan du bare mange kreative ting...du er dygtig!!

Kh Helle

Send en kommentar