Grimme ælling - part 2

onsdag den 13. juni 2007

Jubiii den lever!!

Jeg var ude og skræmme en kat væk to gange igår aftes/nat og opgav da den kom 3. og 4. gang!!! Hver gang løftede jeg en hidsig fugleunge ind på græsplænen igen! Under vilde "bombardementer" fra forældrene.

(Jeg plejer ikke at røre fugleunger... men jeg ved at solsorte er ligeglade... )

Så jeg havde lidt forventet at stå op til en bunke fjer på græsplænen idag!!

Igår var en slatten og ikke mange sure sild værd at se til... men idag... der er der godt nok gang i den bette fugleunge da!! Den hopper afsted på sine lange stylter og bider ud efter een!! ;)

Så den klarede nattens prøvelser.. så mon ikke den nok skal klare den?

Sjovt som sådan en lille grimrian har fanget min interesse og lyst til at passe på den!! :):):)

3 kommentarer:

Rikke sagde ...

Hvor er den dog sød og grim på samme tid! :D
Det er et rigtig godt billede af den.

hanneb sagde ...

De kære små fugleunger gør noget ved én. Når de kommer så tæt på, får man et andet forhold til dem. Man passer på dem og holder øje med at de har det godt. Det ville jo være hyggeligt at de blev i haven. Rigtigt godt billede du har taget af din charmerende grimrian:)
KH Hanne

Unknown sagde ...

Sikken dejligt billede - minder lidt om min Teenager ;-)

Dejligt den overlever - jeg krydser fingrene.

Send en kommentar