Den grimme ælling...

tirsdag den 12. juni 2007

... eller i hvert tilfælde en grimmer fugleunge, har hoppet rundt hele dagen, i vores have!! En solsorte unge tror jeg. Men det underlige var at den ikke blev fodret i de 2½ time jeg sad på terrassen! :)

Jeg har dog fået at vide at det kan være ganske normalt, at den ikke fodrer så længe jeg sidder i nærheden. Og at fugleungen sagtens kan klare det. Vi må se imorgen... jeg holder øje!!

Den er nu lidt charmerende grim, hvis man kan sige det sådan..... med de lange stænger!!! :)
Jeg fik også startet på Tæppe No.2 idag!! Tre striber mere end billedet viser...
297 masker "slået op" (hedder det det?)... tæppet er 130 cm bredt og tager INGEN tid at hækle rækker på , iforhold til sengetæppet *Griner*

Jeg har ikke haft internet hele dagen, af uvisse årsager, så jeg får først svaret på jeres kommentarer imorgen. Stofanet lever nogen gange sit eget liv!!! *suk*

7 kommentarer:

lifeondyssen sagde ...

Hi Tina
Du er en haj .. allerede i gang med tæppe 2 og noget så langt allerede ;o)
Køn er den langt fra den grimme unge ;)

Githa sagde ...

Det bliver flot tæppe nr. 2.
Jeg er helt vild med dit farvevalg Tina :-)

Julia Zahle sagde ...

Meget smukke farver i dit nye tæppe!

Jeg bliver helt inspireret af dig - måske jeg skulle lave et barnevognstæppe til en af mine veninder - må se om jeg kan finde et fikst mønster at hækle.

/Julia - der synes det har været for varmt at strikke de sidste par dage.

Anonym sagde ...

Tæppe nr 2 tegner da rigtig godt, jeg kan godt lige farvesammensætningen. Tæppe 1 blev nu også rigtig flot, jeg vil ønske at jeg havde tålmodigheden til sådan et projekt

Tina sagde ...

Life: Tjaa skal jo have tiden til at gå med noget når man ikke har internet!! ;) Jeg er nået op på 12 rækker nu.

Githa: Tusind tak!! :)

Julia: Tusind tak skal du have :) Ja et barnevognstæppe er ihvertfald mere til at overse hvis man ikke orker megatæpperne.
Du har ret.. det ER næsten for varmt!! Men idag er det meeeeget bedre!! :):)

Janne: Tak!! Det er slet ikke så slemt med tålmodigheden, hvis man ikke tænker på tæppet som en stor ting der snart skal være færdig :) Hvis man har det som et xtraprojekt at hygge med når strikketøjet eller andet skal hvile lidt... så går det jo alligevel hurtigt derudaf :)

Unknown sagde ...

Glæder mig til at høre videre om "den grimmeælling" overlever.

Jeg er stadig imponeret over dit første tæppe! Iøvrigt synes jeg nu 297 masker er riiiiigeligt..... *smiler*

Unknown sagde ...

Det er nogle lækre farver du har valgt Tina!!
Det første tæppe er også flot, men de farver her er lige i min farve skala:-)
Og mit tæppe ligger altså stadig standby..

Send en kommentar