Og så var det ikke min dag

onsdag den 21. februar 2007

Igår var det Nanna's fødselsdag, hvor hun fyldte 13 år!! (Tillykke min pige.. nu er du teenager ;) ).

Men se, selvom det ikke var min fødselsdag, fik jeg også nogen dejlige gaver! En smuk orkidée i en rigtig flot og varm farve.
Og en dejlig buket røde roser, ... jeg har altid været meget glad for roser! Og sidst men ikke mindst, så fik jeg sørmer også nogen bambus taskehåndtag... man skulle jo tro folk lige vidste at jeg stod og manglede ;)

Men Nanna's dag var den bedste tror jeg :) NU er hun nemlig snart voksen (Synes hun ;) ) Og må nu søge jobs så hun kan tjene sine egne penge. DET har hun ventet længe på.

4 kommentarer:

Pia sagde ...

Hej Tina


Tillykke med datteren!! Håber hun havde en rigtig dejlig dag. Og hvor skønt at der også faldt noget af til moderen, ja man skulle næsten tro, at de havde været herinde og læse om dine taskeprojekter :-))
Det med at være mor til en teenager, kan ind i mellem være noget af en prøvelse...har en søn på 14 år....de kan have de sæææreste meninger og det er IHVERTFALD ikke dem det er galt med.....næ nej...hele verden er tosset ;-))))

Knus Pia

Tina sagde ...

Hej Pia,

Jaahhh du har ret *Griner* der er indimellem Nanna har en mening om noget, eller en smag som jeg nogen gange bare må lade ligge og så vende rundt og bide mig selv hårdt i tungen*Griner*
Og igen... her er det IHVERTFALD heller ikke hende der er noget galt med... det er OS!! ;);)

Pia sagde ...

Lyder præcis som min Kasper!!

Men et eller andet sted er det også skønt at tænke på, at de er så selvstændige at de har deres egne (for os forældre nogle gange noget kryptiske..) meninger. De lader sig ikke bare rive med af, hvad andre mener, ikke Kasper ihvertfald....hi hi.....Han er meget viljefast, og har han først én gang sagt noget- eller sagt fra til noget, så holder han fast i det!!......også kaldet et stædigt asen ;-)))

Knus Pia

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Mon ikke bare at selvstændighed er en god ting (det er ikke så forfærdelig længe siden jeg selv var teenager, så forsvaret må vel være på plads) ;-) Tillykke med hende, og sikke godt du har opdraget - tænk at sørge for selv at få gaver ;-)

Kh Karen S

Send en kommentar