Udenfor skinner solen
-
I dag toppede temperaturen ved 16 tiden på 32,9 grader. I skyggen. Ved
kysten. Jeg tør slet ikke tænke på hvor udlideligt det har været inde midt
i landet....
5 timer siden

2 kommentarer:
Ikke mig - jeg griner højt :-D
Aner jeg en lighed? ;-)
Send en kommentar