Vorbasse marked

lørdag den 24. juli 2010

For enden af regnbuen
Se hvad jeg kom hjem til idag :) Smukt ikke?? Men problemet var at jeg ikke havde andet end mobillos med. Så bilen fik lidt gas hjem og hente kamera og skyyyynde mig at tage et par fotos af de sørgelige rester. For da vi parkerede første gang og gav den et forsøg med mobillos, var regnbuen HEL og ultra skarpt tegnet op! :) ØV osse.... hvornår lærer jeg at jeg aaaltid skal have kamera med???

Vi, min veninde Helle og jeg, har været på Vorbasse marked idag..... og det har helt vildt mange andre også været. For første gang i mange år, har halvdelen af vejen dertil foregået i kø!! Ikke på noget tidspunkt kom vi op over 1. gear!! Men skidt, så var der det mere tid at snakke i ;)

Og pengene skulle nok blive brugt uanset!! Jeg har købt (surprise!!!) to tørklæder. To fingerringe, lavet af gafler/skeer. Og et armbånd lavet af en ske... som rent faktisk passer til min magre arm ;) Jeg så manden med ringene for 3-4 år siden og har ærget mig gul og grøn siden, over at jeg ikke købte en ring af ham. Og siden har jeg ikke set ham..... så lykken var stor da jeg så ham idag. wohooo!!

Mobillos foto
Lige et stemningsbillede fra tivolipladsen, lige inden vi tog hjem. Mens vi nød en kop Café latte  og samlede benmuller, til at vade ud til bilen.

Ikke at der var langt til bilen, men nøj hvor har vi gået laaangt i løbet af dagen. Vi ankom et sted mellem 11 og 12.... og kørte derfra kl 20. Og det er ikke ret meget vi har siddet stille.... Så jeg tror dagen imorgen står på noget stillesiddende ;)

Smuuukt
Vi viser lige buen igen..... suuuk! ;) Og det var så lige kort før jeg delte resterne af min Café latte, med bilens interieur!! Smutski sagde det, og bilen behøver ingen wunderbaum det næste stykke tid, for den dufter istedet pænt kraftigt af en yderst velsmagende kaffe!!!!

Undskyld mor og far ;)

Alt i alt en skøn dag.... og hvis ikke det var for benene, tog jeg gerne en dag mere på marked imorgen ;)



1 kommentar:

Unknown sagde ...

Lyder som en helt igennem dejlig dag .... fler af dem ;-)

Send en kommentar