Så jeg måtte lige forkæle migselv lidt da jeg handlede idag. Jeg gav migselv en buket roser. Og een af dem var knækket i indpakningen, så den blev lige brugt til et photoshoot!!
Kom til Hals
-
Byens bedste jordbær får man ikke i Hals, men på vejen hertil … lige øst
for Holtet. Billigere er de også. Sæsonen er kort, så det gælder om at
holde sig t...
3 dage siden
4 kommentarer:
Flotte billeder...
En flot rød rose kan man aldrig blive træt af at kigge på ;o)
Håber det hjalp på humøret!!!
De er ikke sjove - de der dage. Men du forstår at finde noget, der kan få humøret på gled...den røde rose er superflot.
KH Gittemay
Sender lige et knus i din retning... ikke at det hjælper på kræfterne, eller oprydningen, men forhåbentlig på humøret... :o)
Knusser fra 'Wojens'
Karina: Tak skal du have :) Det hjalp lidt ja!!
Gittemay: Nej jeg HADER sådan en dag hvor man ligesom ikke kan styre humøret selv!!! Argh! Men det er ovre igen :)
Jane: Taaaak :) Nej men et knus kan ofte gøre underværker!!!! :)
Send en kommentar