Soundvenue Tour - Pitstop Kolding

søndag den 9. november 2008

Igår var Nanna og jeg til koncert, på Pitstop i Kolding. Soundvenue Tour'en var landet!

Nanna havde vundet billetter, gennem musik magasinet Soundvenue, til hendeselv og en ledsager.

Veninden der skulle have været med, blev desværre forhindret. Så jeg måtte lige springe til i sidste øjeblik. Men det var nu ret fedt. Musikken var i top og de unge bands, tror jeg på, skal nok komme rigtigt langt.

Det første band vi hørte, hedder Twins Twins! De var super gode, hvis du spørger mig. Og af underholdende småting, lagde vi mærke til, at bassisten spillede i bare tæer ;) (ses på øverste foto, yderst til venstre) Oveni det, skal det siges, at de var ualmindelig søde bagefter, da vi stod og talte med dem.

Band nr. 2 på scenen, var Kiss Kiss Kiss... nogen unge energiske fyre, der forstod at trykke den af! Jeg havde fået at vide vi skulle ind og høre Indie Rock..... og så er det jeg blev helt i tvivl derinde, for de her, fyrede ren rå rock af, hvis du spørger mig ;)

Det var super svært at stå stille... og snart gik både arme og ben! :) Og det kan GODT være jeg måske næsten kunne være deres mor, men for hunnan, hvor bassisten var charmerende og forsangen havde nogen skønne øjne! ;)

Band nr. 3 på scenen hed The Kissaway Trail. Også mere rock end det var Indie, synes jeg. Eller også har jeg ikke styr på kategorien Indie ;) Men uden tvivl nogen energiske gutter der forstod at levere varen. Dog var de ikke så udadvendt, mod publikum, som de andre bands.

Som det ses på billedet her, foregik det meste af deres forestilling, på tæerne! I hvert fald for den ene sanger her ;) Jeg var ret imponeret af den kraft han sang med, samtidig med at han i den grad havde en indvendig afspilning i gang, hvor tæerne var instrumenterne ;) Det skal ses!

Men for hunnan de var gode!! Jeg skal love for, der var gang i publikum under deres optræden! Dem vil jeg bestemt også gerne høre igen!


På billedet herover ses igen, at guitaristen bagved står på tæer!

Alt i alt en kanon aften med gang i den! Fedt musik og glade mennesker :) Jeg tror lige det var en rigtig god gevinst, Nanna havde scoret dér!

Vi købte også en Twins Twins cd, det eneste af de tre bands, der havde udgivet een. Vi fik signeret den. Da vi kom hjem, var skuffelsen til at føle på, for indeni var der ikke deres musik!!!! Hvordan dælen kan det ske? Nu har vi skrevet til dem, i håb om at hitte ud af noget... for vi ville jo gerne lige høre DERES musik! ;)

Billedkvaliteten må i tage som den er... for det er ikke uden problemer at fotografere sådan et sted! Og da SLET ikke, når man hen i mod slutning af aftenen, opdager en forkert indstilling på cam... skod!

2 kommentarer:

Helle Koed sagde ...

Det lyder som en fed aften! :D
Pitstop.... Damm.. jeg er kommet der meget men det er 10 år siden! HI HI

Anonym sagde ...

Hvor er det fedt at kunne have saadan en aften sammen med sin teenagedatter. Det lyder som et dejligt sammenspist forhold I har. Haaber det ogsaa sker for mig naar mine piger bliver saa store. Fedt fedt fedt.

Send en kommentar