Nyt tøj

fredag den 14. november 2008

Jeg har brugt lidt penge idag, på mig selv! Oooog også lidt på Nansen ;)

Vi har købt tøj! Jeg fik disse to ting... en lilla satinskjorte, med bindebånd om livet! Den gør at jeg rent faktisk får en talje!! Og dertil matchende sko!! Farverne er lidt misvisende her... for begge dele er den der modelilla, der er inde lige nu. Og de er langt tættere i farven, end det ser ud til her. Mærkeligt som et kamera kan snydes af overflader :)

Skide flot, både til jeans og de lange sorte pæne bukser!

Nanna fik en korsagekjole med masser af sort tyll for neden :) Flot kjole!! En kjole som hun så vælger at spice godt op med pangfarvede strømper og tilbehør!!

Engang imellem, må man godt selvforkæle lidt....

5 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Flot sæt!

I bliver bare stangsmarte begge to.

Anonym sagde ...

Jeg er også glad for at lilla er moderne og har faktisk også lige købt en skjorte i lilla. Du bliver julefin, det er helt sikkert.

Iøvrigt, hvor er dit vinter/snebanner flot! Rigtig god weekend!

Anonym sagde ...

Rigtigt flot snebanner du har faaet sat paa. Man bliver helt i julehumoer.
Tillykke med nyt toej. Det ser laekkert ud, og sikken en dejlig farve. Og..... det er saa godt for humoeret at forkaele sig selv.

Anonym sagde ...

Det er nemlig lige dét man må! :o) Og som vi ikke er ret gode til. ;o)

Gid jeg kunne gå i sådan nogle sko, men jeg har svært ved at have mine store uformelige plader deri, og så ligner jeg én der har skidt i bukserne, når jeg går. Ik' så heldigt, vel? ;o)

Pernille sagde ...

Hej Tina

Hvor er det bare nogle lækre sager du har købt, jeg er også helt vild med lilla. -og gul, og orange og limegrøn og pink. Farver gør mig så glad.

Hvor er det også fint at du har julepyntet bloggen, så hyggeligt.

Send en kommentar