SÅ godt !!

torsdag den 27. november 2008

Så blev anden runde af "Knyt dit eget armbånd", afviklet og det med STOR tilfredstillelse!! :) Hvor er det altså super at undervise, når man bliver mødt med lutter store smil, lærelyst og efterfølgende ros og tak :):) Man bliver da lige 10,5 cm højere af det!

Så, endnu engang succes ud over alle grænser. Denne gang med 17 kursister... og denne gang med en del flere unge imellem. Nogen med det vildeste gåpåmod og andre mere forsigtige...

Desværre har jeg ingen fotos fra i aften. Vi manglede en "mand" til at undervise, og vi glemte fuldstændig alt om kamera... indtil hen imod slutningen... og så viste det sig at det lånte kameras kort var fuld :) Så i må nøjes med et foto af det armbånd, jeg lavede igår aftes. Lige for at vise, at resterne også godt kan bruges!!

Nanna spurgte her til aften, hvorfor jeg ikke blev uddannet håndarbejdslærer!!! Sikke en kudos! :);) Men hvis da bare kadaveret ville samarbejde i længden, så kunne det da være sjovt. Desværre har jeg bare alt for mange off-dage og alt for mange dage hvor jeg end ikke kan overskue at vaske tøj! Så jeg må nok hellere nøjes med de her små, frivillige arrangementer, af og til :)

Dog er jeg helt sikkert ikke færdig med at lave armbånd.... det kan der godt gå lidt sport i nemlig ;)

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åhh Tina for fanden... jeg har bare været en stor klovn til at følge med de sidste par uger, men det jeg har set indtil videre, når jeg har læst tilbage, ser eddermame fedt ud!

Du er simpelthen hård til ALT, hvad du rører ved med dine hænder. Stor applaus til dig :-)

Anonym sagde ...

Hvor er det skønt for dig det er sådan en kæmpe succes! Jeg synes du skal undervise på mit lokale bibliotek :P Du er bare rigtig kreativ.

Louise sagde ...

Hvornår begynder du at sælge?

Tina sagde ...

Anita: ihhh du roser så mine kinder de ligner overmodne tomater ;) TAK!!!

Anette: Hvor er dit lokale bibliotek henne? :)

Louise: Smid mig en email og fortæle hvad det er for noget du har i tankerne :) Så skal jeg se om jeg har nogen materialer.

Anonym sagde ...

12 km udenfor Århus :-)

Pernille sagde ...

Sådan nogle succesoplevelser er bare fede. Selvfølgelig skal du fortsætte, du er rigtig god til det :)

Mette G. sagde ...

De armbånd er simpelthen SÅ lækre!

Anonym sagde ...

Det er bare nogle flotte armbånd du laver :-)

Send en kommentar