Ting tager tid

onsdag den 20. marts 2013


Ting tager den tid ting tar' ! Men endelig tikkede brevet ind, om at forsikringen dækker behandlingerne hos fyssen. Jeg er måske krævende og utålmodig, men jeg synes sådan noget tager laaang tid.

Jeg har haft ringet til forsikringen et par gange for at høre om de dækkede - og hver gang kom der tøvende og vævende : Jooo det mente de da at de nok gjorde! Arrrjmen hvor svært er det at give klokkeklare JA eller NEJ svar? Som jeg forstår tingene så burde min egen fritids/ ulykkesforsikring træde til - og bagefter er det så op til mit forsikringsselskab at kradse pengene ind hos modpartens forsikringsselskab.

De ved hvornår ulykken skete. De kender sagsnr. hos politiet (politiet siger dog at hverken Louises eller mit forsikringsselskab har haft kontaktet dem endnu - selvom vores forsikringer påstår det modsatte). De ved modparten har erklæret sin skyld osv osv... og alligevel tager alt en krig.

Men idag lå brevet så i postkassen, om at de dækker. Så nu kan jeg ånde lidt lettet op i første omgang, for jeg har ganske enkelt ikke råd til behandlingerne selv. Så uden dem - havde jeg desværre nok bare måttet se hvad tiden bragte.

Men som det ser ud lige nu - så får jeg i hvert fald den hjælp, der alt andet lige burde kunne gøre en forskel. Så er der tilbage at håbe og tro på at alt nok skal blive godt igen - selvom fyssen trækker lidt på det, når jeg spørger om alt bliver tip top igen.

Jeg tror på det!



1 kommentar:

Lene sagde ...

uha hvor er det bare træls med forsikrings-tov-trækkeriet.
Det er godt at fys'en ikke afgjort melder ud med at du er skadet, for så er der jo håb. og så længe du tror på det og lytter til fys'en, så har du jo gode odds. Masser af knus fra Lene

Send en kommentar