Smelte smelte smelte

søndag den 24. marts 2013


Rundt om huset hænger de flotteste store og lange istapper :) Man kan næsten forestille sig, man kan spille xylofon på dem. Forestil jer den rene flotte klang det kunne give.


Personligt valgte jeg dog at knipse dem i stedet ;) Jeg elsker den måde lyset spiller i isen - og hvordan store tunge dråber først drypper, senere løber i fast trav efter hinanden ned over isen, og danner nye små ispytter på jorden.


Og så er der jo lige den bonus, at det (forhåbentlig) vidner om lidt mere varme!! Jeg byttede igår nogen chili, med en anden chilidyrker. Og de potter jeg fik retur var større end mine egne. Det gav mig lige et indblik i hvad jeg IKKE har plads til, ved næste oppotning ;) Så varme tak!


Men så længe isen ikke drypper og smelter hurtigere end den gør, så tager det nok lige en rum tid, før jeg kan sætte noget udendørs ;) For ih hvor det snyder, vejret. Når man sidder i sin lune stue og kigger ud, ligner det næsten en sommerdag, hvis man ikke lige kigger ned på jorden og alt den hvide sne. Men så snart man stikker næsen ud af døren, vidner den isnende vind lige én om, at det der med sommer.... det kommer først senere ;)


1 kommentar:

Anonym sagde ...

Fine bilder du tar, likte godt det med istappene som smelter. Du er flink å fotografere :-)
Kristine

Send en kommentar