Whoopies

fredag den 6. januar 2012

Det er ellers ikke fordi jeg er i akut nød, hvad angår bagebøger .... Jeg har en del at vælge imellem alligevel :) Men jeg fandt ikke det jeg søgte. Jeg håbede på, at bare een af dem, indeholdt opskriften på nogen forskellige whoopies. Men NEJ!

Og nu vil jeg lige så gerne altså! Har jo fået røremaskine og det hele, så ingen ko på isen der mere!

Jeg fandt en enkelt opskrift på whoopies på nettet, på dansk. Men kun en chokolade version. Og jeg kunne godt tænke mig dem i en version, hvor jeg kan farve dejen :)

Er der mon nogen af jer der ligger inde med en enkelt opskrift, i den retning?

Dejligt at have LYST til noget :) Jeg har ellers været ret flad for energi i rigtig lang tid nu. Og jeg har ikke orket en disse, ud over at tage til glas, passe min torsdags café og det løse ind i mellem. Hjemme får jeg intet lavet, ud over den nødvendige rengøring og oprydning. Intet kreativ foregår..... Jeg savner det.... og håber det vender med foråret!

Ovenpå sådan en dybt kedelig sommer og vinter, MÅ vi da få ikke mindre end en SUPER sommer! :)






4 kommentarer:

Anne sagde ...

Hvis du kan bruge en amerikansk opskrift har jeg nogle forskellige, som jeg kan sende dig på mailen. Skriv her hvis du er interesseret.

Tina sagde ...

Det kan jeg helt bestemt .. hvis de indeholder ingredienser jeg kender :)

Anne sagde ...

Jeg har lige siddet og kigget på den - den indeholder shortening, som er noget palmin-agtigt, men mon ikke man kan bruge smør eller margarine. Jeg kigger på det i morgen på arbejdet, hvor jeg har adgang til en scanner. Opskriften er fra en bog der hedder "whoopie pies" som jeg har købt i USA.

Tina sagde ...

Okay, jeg fandt nemlig også een på nettet med "shortening" og valgte den fra, fordi jeg ikke vidste hvad det var.
Men er der nogen spændende ting i bogen, betaler jeg GERNE for nogen kopier af nogen stykker :)
fang mig evt på mail :
momsen @ stofanet.dk

Send en kommentar