GODT NYTÅR !!!

søndag den 1. januar 2012

Min juledekoration, der var henvist til den frostkolde have.

Jeg vil da også lige nå at ønske alle et rigtigt godt nytår! :) Selv var jeg ikke hjemme, da jeg holdt nytåret, sammen med vennerne i Sønderjylland. Hvor vi hyggede stort og fik lææækker mad.

Vi havde delt mad-opgaverne imellem os. Og jeg skulle stå for Tunmoussen.... noget jeg faktisk ikke har prøvet at lave før. Jeg har lavet alskens tunsalater, men aldrig en mousse. Men det gik nu ganske fint og den blevet taget godt imod, selvom jeg ikke synes den var stivnet nok. Men smagen var go!

"Lang frost" på fuglefoderbrædtet.
Jeg har ikke et eneste foto fra hele nytårsaften. For en sjælden gangs skyld, glemte jeg faktisk alt om at knipse noget som helst. Men jeg har da de viste mobilfotos fra nytårsmorgen. Flot flot frost, der desværre kun varede ganske kort, og inden jeg fik hentet mit "rigtige" kamera, var det smeltet.

Men uanset kamera eller ej så havde jeg en super hyggelig nytårsaften, hvor maven blev fuld, snakken gik livligt og der blev hygget igennem :) Så bliver det da ikke ret meget bedre!

temmelig frossen bil
Selv ungerne nød det i fulde drag.... nogen var dog ikke så vild med krudtet og gemte ansigtet i min frakke, men ind, nej det skulle man alligevel ikke ;) Ikke nemt når man er lige omkring de 4 og krudtet laaarmer frygteligt.

Men da klokken blev mange, og jeg havde sippet lidt vin og lidt "små grå", måtte jeg jo hellere lige blive og overnatte ;) så dagen idag, startede langsomt og hyggeligt, med babysmil en masse!!! :) Endelig får jeg lokket nogen brede smil ud af bedstevenindens lille lækkermåz af en datter, på kun 3 mdr :) SKØNT!

Så mit nytår er først slut idag, da jeg igen landede på matriklen i eftermiddags. Hvor Nanna lå og slappede af ovenpå en nytår hos venner og klassekamerater i nabobyen, hvor hun også kom ret sent hjem med toget.

Så vi slanger os stadig på sofaen... mens vi kigger på klokken og erklærer os for sengeklar, men endnu ikke er kommet videre end det ;) Men nu skal det være..... år 2012 kalder !!! Et nyt og forhåbentligt godt og spændende år er lige startet!

Og i den forbindelse vil jeg også lige sige TAK for alle jeres søde kommentarer, historier, tanker, mails, spørgsmål, hjælpsomhed og uselviskhed, som jeg har oplevet i året der gik !!! Og jeg glæder mig til et nyt år med jer!!! :)





5 kommentarer:

Dortheivalo sagde ...

Og godt nytår til dig også og tak for alle billederne, inspirationen og alt derimellem, som du deler med os andre

Anita sagde ...

Godt Nytår til du og datterbarnet :-)

Tina - omme i London sagde ...

Rigtig godt nytaar til dig og dine. Sikke nogle flotte frostbilleder.

Helle K. sagde ...

Tak og superskønt nytår til dig :)
Jeg har lavet tunmousse en del gange, mine unger elsker det - og datteren og hendes veninder laver det næsten hver gang, de kan finde en lejlighed til det :)

Tina sagde ...

Taaak skal i have :)

Helle: Jeg kommer også til at lave det ofte fremover da :)

Send en kommentar