Glas

tirsdag den 11. januar 2011


Aaahhh så startede glasholdet op igen, efter en alt alt for lang julepause :) Jeg har savnet det! Det er et af de få steder hvor jeg for alvor får koblet tankemylderet helt fra.

Dog var jeg lidt idéforladt idag.... så det endte op med nogen blomster, der skal stå i en sten. Disse to er en prøve, for at se om de holder... og så ligger der to mere klar, til hvis det fungerer fint :)

MEN nu vil jeg simpelthen falde om på sofaen. Jeg er træt, helt langt ind. Efter kun to timers nattesøvn, og et glaskursus.... kan jeg ikke mere :) Jeg nåede lige at putte mig under dynen i nat, da en mavetur (hedder vist voksenkolik) valgte at lægge vejen forbi. Så det sluttede først kl ca 5.30 i morges... IKKE flere af de nætter lige nu væææl ?

Så jeg vil lade flyttekasser være flyttekasser. Rod være rod. Vasketøj være vasketøj.... og falde om på sofaen og se lidt tv og måske endda sove lidt :) God dag til jer derude!



5 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hej Tina

åh sådan et glas kursus må være lykken.... rigtig flotte blomster
.... øv hvor træls med maveonde....
håber du kan sove dig fra det og at det holder sig på lang afstand efterfølgende ...

kh♥

Strikkefuglen sagde ...

Flotte blomster, jeg er så heldig at skulle på et lille glaskursus i Tistrup på mandag, jeg glæder mig.
God bedring

Tina sagde ...

Marianne: UH jeg elsker det glaskurus!!! :) Jeg har nu gået der tæt på et lille år og jeg kan slet ikke få nok.
Maven har jeg bøvlet med i 10 år... så jeg er vant til det :) I mange år troede man det var galdesten... nu ved vi det er både galdesten og noget de kalder voksen kolik.

Strikkefugl: Taark :) UH du kan godt glæde dig stooort :)Det er såå fedt!! Tak :)

HEKSEN sagde ...

håber du får sovet, da søvn er noget af det værste at mangle. De er rigtig søde dine blomster. Kan godt forstå du stresser lidt. Det er altid træls at flytte. Held og lykke med det hele.!!!

Tina sagde ...

Heksen: Jeg fik heldigvis sovet lidt i nat :) Dejligt! Håber blomsterne bliver gode efter ovnen.

Send en kommentar