Frosting

fredag den 13. februar 2009

Alt har fået et tykt, luftigt lag frosting i nat :) Nanna kom ind og vækkede mig med et: "Mor - du burde rejse dig og kigge ud af vinduet!" SÅ, behøver hun ikke sige mere ;)
Vi er begge vilde med sne... og kan stå med næserne trykket flade mod ruden, i håb om at sneen vil lægge sig.

I nat gjorde det! Hele 15 cm vil jeg gætte på... at dømme efter våde støvler, sokker og bukser ;)

Så, sjældent har vi været SÅ friske, en fredag, midt i en vinterferie!!! ;) UD af døren, med kamera og varmt tøj. Det måtte bare foreviges....

Det var det rene Narnia udenfor :) Og når så, en flot svane, flyver forbi, er det jo bare fuldendt. Desværre havde jeg ikke zoom fætteren med.

Søen var også helt dækket af sne. Og ænderne sad og klumpede sammen langs kanten af den smule vand der var fri.

Næsten hjemme, gik vi hver vores vej. Nanna gik hjem og lavede kakao og vafler!! Og jeg gik en lille omvej hjem og landede ved bordet til lækkerierne. Så nu sidder jeg i udslidte joggingbukser og tyk tæppe og kigger ud.

Det er en goood dag idag..... :)

4 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

ja, når du sådan viser sneen frem på den måde kan jeg da godt se at det er flot ;-)

Skønne billeder som altid. Er især vild med det med svanen.

Helle Koed sagde ...

Hvor ser det smukt ud... I har vidst fået lidt mere end os, men det lysner der ude og det er et Narnia-landskab! I love it! ;)

Rigtig god weekend til dig! :)

Anonym sagde ...

Ja, det har også været en utroligt smuk dag her i det Vestjyske. Høj himmel og solskin hele dagen, så sneen har glimtet og lyst op. Og når man så oven i købet har været børnefri den halve dag, så kan det næsten ikke blive bedre. ;o)

Tina sagde ...

Britta: Jaaah ikke? :) SNE ER FLOT!!! Jeg var ikke sikker på om jeg fik fanget svanen MED fokus på den ;) men var heldig.

Helle Koed: Jeg ELSKER Narnia landskaber :) Og vores første tur var inden folk fik fri, så der var masser af urørt sne!!
God weekend til jer også :)

Heidi: GODT at høre i også fik lækkert vejr. Var du ude i det så? :)

Send en kommentar