Lidt videre....

onsdag den 4. februar 2009

Det går langsomt de her dage. Fingrene er dumme og tiden flyver med andet.

Nu er min "gine" godt nok til den lille side... men jeg er GODT nok spændt på, hvordan den her kommer til at se ud, på MIG! ;) Kan du ane jeg er lidt nervøs for at det er spildt arbejde?


Jeg synes ikke der er svundet vildt meget af det blå nøgle. Og de der farveskift man ser, når det er strikket op, andre steder.... synes jeg ikke ligefrem skriger langt væk. Godt jeg også overvejer en version med papegøjefarverne!! ;) (Farverne skifter dig en anelse mere i virkeligheden, end det er til at gengive på foto)

5 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Jeg synes, den tegner rigtig godt og håber, du ender med at blive tilfreds med den - og så er den jo flot :-)

Anonym sagde ...

Hvorfor kan du dog ikke lide den?? Den er da rigtig Falkenbergsk?
Ja jeg synes den er fin.

Pernille sagde ...

Den ser da rigtig fin ud, jeg tror den bliver rigtig flot :)

Anonym sagde ...

Den er bare vildt flot. Endnu engang fristes jeg til at lave den.
Har du købt den som kit?
Signe

Tina sagde ...

Strikkeheksen: Det håber jeg bestemt også :) første stykke tøj jeg strikker, skulle gerne ende som en succes!

Estermarie: Jamen jeg kan såmænd godt lide den! :) Jeg er bare lidt småskuffet over at farveskift er småusynlige! Og jeg er spændt på om den flotte vest klæder magre mig.

Pernille: Tusind tak :)

Signe: tak!! Og det synes jeg da du skal. Den fåes som kit hos Katrinelund:
http://lenep-katrinelund.dk

Send en kommentar