Søvnløse nætter

lørdag den 8. december 2007

Ja ikke søvnløse, som de fleste nok tænker på det! Jeg har ligget vågen til omkring 3 i nat, på grund af uanmeldt fest i opgangen!! (Bander indædt) Jeg har i forvejen så svært ved at sove, pga. smerter, så når der også er fest oveni det hele.... så kan jeg godt skyde en hvid pil efter at drømme sødt :)

Så jeg lå og læste lidt og lod indimellem tankerne flyve. Der var det så jeg tænkte, at jeg måtte lave nogen brocher, af noget af det bånd, jeg har liggende!
Brocherne er sikkert ikke videre originale... men de var da meget hyggelige at sidde og lave! :)

Jeg mangler sådan set bare, det mest essentielle, ved brocher.... nålen bagpå :) Sådan nogen har jeg nemlig ikke på lager!!

4 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Hvor er de søde! Godt at der kan komme noget flot ud af en søvnløs nat! Må jeg gætte på at det var overboen??

Ang. designskolen, så havde jeg også den drøm en gang, men jeg kan ikke tegne :-( Med dit talent skulle det da ikke være noget problem at komme ind der!

Tina sagde ...

Hej Britta: Tak :) Ja men det var den øverste overbo... yngsteboen!! Der holdt fest med gutterne... var der fodbold igår??

Hmm jeg besøgte designskolen dengang den hed Kunsthåndværkerskolen, men gik slukøret hjem igen med en følelse af at jeg ikke var god nok!! SÅ jeg søgte aldrig! Jeg var 15 og havde en selvtillid der kunne ligge på et meget meget lille sted!

MEN Når jeg så de ting de havde lavet igår... så følte jeg mig faktisk okay!! :)

Kludemutter sagde ...

Fine brocher der er kommet ud af en nat uden søvn. F..... havde de naboer engang imellem, de kunne idet mindste sige til. Håber snart du får en natsøvn.

Tina sagde ...

Hej Yt :) Jaaah F.... tage dem,,,, sommetider! Vi har et tydelige sæt husregler i ejendommen, der siger man skal advare om fester... de skal ebbe ud omkring kl 0100 og man skal bede sine gæster opføre sig pænt, især i gangarealer, da bygningen er ekstremt lydt!! Men intet bliver overholdt!

Men ja... der kom da lidt ideer ud af denne nat ;)

Send en kommentar