Fremskridt

onsdag den 25. januar 2012


Der er fremskridt på flere fronter :) Ny computer er nu næsten oppe at køre.... i hvert fald så godt at jeg igen kan lægge fotos ind og redigere dem.

Og tørklædet her, skrider også frem, omend meget langsommere end jeg drømte om! Det tager sin tid at hækle de små firkanter med haler. Især når man ikke lige får hæklet hver dag ;)


Måske jeg skulle afsætte en time hver dag, til at hækle.... så kunne det være jeg fik tørklædet færdigt denne vinter.

Nu er jeg i det mindste 1/6 færdig.. det tæller da også, ikke?! ;)

Jeg er en smule i tvivl om, hvorvidt det er bredt nok, som det er lige nu, eller om det skal have en række eller to mere. Det er lige nu ca. 35 cm bredt.

Heldigvis kan man altid bygge på... så længe man orker at hækle flere dimser ;)


7 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det ser spændende ud, god fornøjelse med hækleriet :o)

Mie sagde ...

Fedt fedt tørklæde - også selvom det kun er 1/6 - Det tror jeg er kampen værd.... selvom jeg godt kender det med at gå død i projektet undervejs. Jeg hepper på de næste 5/6 :-)

Ellen sagde ...

Jeg har hæklet 15 +, har ikke tal på hvor mange. Du skal være obs på at den bliver trukket længere og smallere. Ved ikke hvordan du gør, men jeg har syet dem sammen til sidst. Så kan man altid have et nøgle garn i tasken, og hækle et par lapper.God fornøjelse.

Anonym sagde ...

Fint tørklæde. Har det i en mappe et sted og har tænk mig at lave det. Engang.
Men øhhh.... Har du ikke været ude at tage billeder af nordlyset??

Pernille sagde ...

Wauw, tænk at du kaster dig over sådan et kæmpe projekt.. Når jeg lige at tage mig selv i at tænke, før jeg må erkende, at tanken slet ikke er så fremmed.

Jeg kan godt lide store projekter, også selvom de ikke nødvendigvis bliver færdige om en uge eller en måned eller et år.

Jeg tror det bliver superlækkert :)

Tina sagde ...

Irene: tak skal du have :)

Mie: jeg tror også det er kampen værd :) Det plejer det heldigvis at være.

Ellen: det er nemlig det jeg er klar over... også derfor jeg overvejer et par rækker mere i bredden :) Jeg syr sammen efterhånden som jeg har en lille stak.... for ikke at skulle ende med at sy ALLE sammen til sidst :)

Estermarie: Man kunne desværre ikke se nordlyset her fra min have :) men overvejer at køre en tur i aften/nat, hvis det stadig er der.

Pernille: Det er slet ikke så slemt endda... hvis man lige lader være at tænke over det som et stort projekt... baaare små bider her og der ;) Og så er det meget hyggeligt at se hvordan det kommer til at se ud, sådan hen ad vejen :)

Lydert sagde ...

Hvor ser det smart ud, pøj pøj med resten

Send en kommentar