Nye farver

mandag den 24. januar 2011


Indtil jeg har et nyt standpunkt, vil disse farver, blive dem der er at finde i mit kommende hjem :)

Grøn: som i planternes grønne blade
Blå: f.eks. i min globus
Orange: som i mit kommende husdyr ;)
Lilla og Aubergine: som i mine orkideer

Og ellers kun i form af små nips og lignende. Mens hjemmet fortsat skal være overvejende hvidt :)

I mit hovede virker det... men nu må vi se om det også dutter i praksis! Farverne på foto, er de nye pudebetræk til puderne i min sofa. Jysk havde lige tilbud på små pudebetræk, til kun 10 kr pr stk. Og så har jeg en svaghed for silkelignende stoffer ;)

Og så er der kun FEM dage til flyttedag !!!


3 kommentarer:

Miv sagde ...

Lækre farver! Og din svaghed for de skinnende stoffer - den deler jeg med dig!
Der er lidt Skade over os :)
Det der glimter og skinner - jeg. må. ha. det. nu!

Pia´s Hverdag sagde ...

Er du i gang med at fylde flyttekasser ?
Det er snart et år siden jeg kom hertil, med mine 80 flyttekasser, uh, det var godt der var en veninde der tog med og hjalp med udpakning, mens jeg satte på plads.

God flytning til dig ...

Tina sagde ...

Miv: Jeps plejer også at sige jeg må ha lidt Skade over mig ;)

Pia: FULD gang :) Jeg er så flytteklar som jeg næsten kan blive. 80 kasser.. hmm så er jeg ikkelængere så chokeret over mine 34 kasser ;) og tak!!

Send en kommentar