Det tror jeg måske jeg skal......
Kom til Hals
-
Byens bedste jordbær får man ikke i Hals, men på vejen hertil … lige øst
for Holtet. Billigere er de også. Sæsonen er kort, så det gælder om at
holde sig t...
4 dage siden
3 kommentarer:
Ja det skal du da, din bagdel kommer til at se så godt ud *SMIL*
Sød idé :o)
Jeg tror bare, at jeg i stedet ville sætte dem fast på forsiden
- på den måde ville jeg jo også selv få mere glæde af dem ;D
Bebiane: Ja jeg skal da så.......... men har ikke taget mig sammen endnu ;)
Anonym: Jeg ender nok også med nogen på forsiden ;)
Send en kommentar