Bonus

torsdag den 1. april 2010

Igår endte som en rigtig bonus-dag. Jeg havde en aftale i Svendborg kl. ca 17.00 :) Jeg skulle hente Nanna hos sin "bonus-søster" og hendes mor.

Nanna har været på besøg på Fynsland siden søndag. Og jeg tror de har fået snakket og shoppet en del. Ikke spor dårligt. Når man begge har en baggrund der ligner hinanden... så har man et og andet at dele. Og jeg har samtidig haft nogen dage alene hjemme.... bestemt heller ikke dårligt. Bortset fra at de to dage blev brugt på galdesten. Men sådan kan det jo gå ;)

Vejret var skønt. Skiftende sol og skyer... så det var perfekt til køreturen. Jeg elsker lange køreture og kørte gerne Danmark rundt altid ;) Men lige igår var jeg bare så super træt, at jeg måtte have høj musik med ;) (bare rolig, jeg var ikke ved at falde i søvn).

Men dejligt at sidde og hygge med de to tøser. God mad og god snak, det kan man altså altid klare. Og ikke mindst en frisk gåtur ved Svendborg Fjord. (Hedder det det? ;) )

Jeg har et eller andet med vand. Og broer. Så her blev det kombineret og jeg havde lyst til at blive og knipse løs ;) Men jeg sparede pigerne for det og lyset var også ved at forsvinde.

Men alt godt har en ende, så vi måtte hjem da klokken blev mange.

Men til alt held kan man sige... for da vi var på vej hjem, mindede Nanna mig om at butikkerne jo havde lukket de næste to dage!! SÅ vi måtte lige midnatshandle i Bilka... heldigt!!! Og bare så typisk mig, ikke at skænke sådan noget en tanke!

Idag står den på afslapning og let rengøring... og måske lidt sjov i aften ;)

4 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Den fine bro på nederste billed hedder Svendborg Sundbroen, så det er nok et sund og ikke en fjord ;-)
Jeg har kørt over masser af gange men aldrig set den fra denne vinkel - den er flot. Og ja, jeg har også noget med de broer! De er så fotogene :-)

Esther sagde ...

Det hedder Svendborgsund. :)

Tina sagde ...

Britta: Det er da lige det den gør ;) :D Det veeed jeg da godt nå!
Ja den er flot!! Og jeg gad godt bruge en hel dag på at knipse egnen dernede.

Esther: Nemlig!!! jeg ku BARE ikke huske det ;) Jeg har fået det at vide et utal af gange! ;)

Esther sagde ...

Sjovt at læse om din begejstring for området.
Jeg er vokset op på Thurø og har gået på gymnasium i Svendborg, mine bedste veninder boede i et hus med grund ned til Svendborgsund og broen - men jeg synes ikke rigtig det er "noget særligt". :)

Send en kommentar