Jeg havde helt svedt ud at det var i denne weekend der var messe i Middelfart!!!! :(
Så havde jeg nok bare taget en panodil eller to, et halstørklæde på og taget afsted trods forkølelse. Men jeg har ikke engang bil !!!! :)
Så er det godt der kommer en messe i Fredericia senere....
Man har en plan, indtil …
-
Vi havde udset os tidspunkt, hotel og flybilletter. Jeg havde arrangeret
hus- og huspasser, men så skete der noget, der gør, at vi ikke kan rejse
til Londo...
7 timer siden
5 kommentarer:
Vi er der også i morgen. :-)
God bedring
Men jeg har ingen bil Anne :) Den kører rundt i Belgien!
AAHHHH Tina, jeg lider med dig. Jeg ville ogsaa gerne have vaeret der. Er der nogle messer i juli maaned saa jeg kan komme med??????? ( I juli skal jeg hjem trallalalala)
Hej Lin :) Ja øøøøv osse!!! Jeg tror ikke der er nogen i Juli desværre. Først hen i Oktober mener jeg.
Men jeg vil ikke lægge hovedet på blokken ;)
Kommer du så forbi til kaff??
Uha ja. Jeg er også at finde på messen i Fredericia i år, ligesom de sidste to år. ;o)
Send en kommentar