Dåser Dåser og Dåser

søndag den 28. marts 2010

Jeg fik budet om at få en hel stak dåser. Jeg fik at vide de skulle hentes idag, at de var læsset i en bil og hvis vi ikke hentede dem idag, ville produkthandleren komme og hente dem mandag.

Men jeg tog ikke det der med : Læsset i en bil....! Særligt bogstavligt. Men det kunne jeg godt have gjort... for de VAR sgu læsset i en bil ;)

Og det, helt op til rattet :) Så jeg har kravlet rundt inde i en bil, fyldt med dåser idag og læsset dem over i en trailer. Hvad gør man ikke for xtra penge til USA tur?

Dette er fra bilen af alene. Plus den halvdel af trailer der ikke kunne være på foto ;) Men så var der lige nogen flere dåser, hos en ven til dem med bilen. Men de stod i kasser, fik vi at vide.

Det var de så også :) Og der var 4 lag rammer i traileren. Og der var vel 12 til 15 rammer bag i bilen også.

Alt i alt blev det til 25 sække, incl. dem vi havde stående i forvejen. (Der stod vel 5-6 stykker inden vi gik igang). Og spanden du ser på fliserne er fyldt med pull tabs. Alle sammen nogen der er plukket af IDAG!!!!

Men nu kan fingre, hænder, arme og skuldre heller ikke mere. Jeg har pænt ondt og prisen kommer for alvor imorgen!!! Jeg håber at jeg synes det er prisen værd imorgen.

God aften til jer :)

7 kommentarer:

Pernille sagde ...

Det er jo vild at have så mange dåser stående.. hvorfor er de ikke afleveret et eller andet sted for lang tid siden.. tænker jeg... og lækkert I lige kan overtage og forhåbentlig få dejlig mange flere lommepenge, sjov og leg :)

Mie sagde ...

Din skøre skid - var min første indskydelse :-) Samtidig er jeg vildt fascineret over dit hækleri og tænker at netop i det tilsyneladende skøre og vanvittige ligger genialiteten........ Håber du tager det positivt - det er sådant ment :-) Spændt på at høre hvordan du klarer dig uden fingre og armemuskler i morgen :-) God mandag

Tina sagde ...

Pernille: Sådan er det hvis man har plads og skure nok på en grund. SÅ er det jo lettere at gemme det lidt ;) Men det kom så os til gode.
Ikke at det giver frygteligt meget. Alu koster ikke meget nu her :)

Mie: Haha jeg tager det som et kompliment! ;) Imorgen... der er jeg en rigtigt klynk og hader migselv ;) sådan er det når man ikke kan lære at fatte hvorfor man er pensioneret ;)

IF Stjernen sagde ...

I har ikke overvejet at mase de dåser flade?? Så fylder de lige knap så meget ;-)

Tina sagde ...

Britta: Jo, det gjorde vi første gang. Men KÆFT et arbejde. Det er langt langt hårdere end man regner med, at mase dem. Og det er uanset om man hamrer, klemmer, stamper eller andet :)

Heidi sagde ...

Jeg må ærligt indrømme, at hver gang jeg ser en tom dåse (uanset hvor det er), så tænker jeg på dig og Nanna. På pengene til Nannas tur og på dine pull-tabs. ;o)
Mankan da købe sådan en dåse-klemme-sammen-fidus, hvor man bare skal betjene et håndtag. Var det noget? ;o)

Tina sagde ...

Heidi: :) :) Hvor er du sød at tænke på os!
Jeg ved de findes. Men det kan kun klemme een dåse af gangen. Så når man står med 5000 dåser, så er det mange gange du skal klemme på sådan et håndtag og det er VILDT hårdt ;) Det er prøvet. Det er ikke slemt når du som alm. bruger lige vil klemme de 5-10 dåser fra dagen eller ugen. Men når der til tider dumper 3-4 sække dåser ind på en gang..... så er det meget!! ;)

Send en kommentar