Sol og strand

søndag den 31. maj 2009

Dagen idag, har været brugt på stranden!! Det er om at suuuuge solen til sig, når den varmer allerbedst :) Jeg har sådan manglet noget varme og sommefølelse.... og den fik jeg idag!

Jeg er ikke til bikini eller meget småt tøj... men de knælange og en lille Tshirt og jeg var klar :) Jeg har bare boblet på et tæppe. Jeg har taget fotos og dyppet tæer!

Jeg har gjort hvad jeg kunne, for at samle noget energi sammen :) Om ikke andet, så har jeg nydt dagen og jeg har fået knipset lidt billeder. Og sidst men ikke mindst ... har jeg fået lidt kulør!!

Det var der også mange andre der var på stranden for :) store som små! Ham den søde lille her, kender jeg ikke. Men sikke et sødt motiv han udgjorde... den lille gut på den store strand med højt til loftet :)

Nanna fik sig en pæn lille solskoldning med hjem. Og helt sikkert også med batterierne lidt mere fyldt op. Hyggeligt var det .... og den endte så på terrassen med pizza og pommes.... ret originalt ikke?

5 kommentarer:

ANNEPÅLANDET sagde ...

Du tar vakre bilder som alltid. Det ser deilig ut med en dag på stranden! Her er ingen strand i mils omkrets, men en dag i hagen i strålende sol er heller ikke å forakte!
Ha en fin uke!

Kludemutter sagde ...

Ja, vejret er super for skørre knogler ;)
Så vi må samle ind til vinteren.
Super billeder du har taget, igen ;)
YT.

Tina sagde ...

Anne: Tak skal du have :)
Haven er helt sikkert heller ikke at foragte!! Jeg tror nemlig jeg ender ude i "min" have idag :) Nu hvor græsset er slået.

Yt: Ja jeg føler mig sommetider som et egern med agern... jeg samler bare energi og varme ;)
Tak skal du have :)
Er der lækkert nede ved "jeres" strand de her dage?

Anonym sagde ...

Som altid tager du nogle skønne, skønne billeder som virkelig fanger stemningen. Tak fordi vi må kigge med :-)

Tina sagde ...

Schjerning: Tusind tak skal du have :) I er altid velkomne... jeg elsker sådan "besøg" her :)

Send en kommentar