Gåtur og gaver

tirsdag den 12. maj 2009

Jeg skal være bedre til at røre mig..... Det er sådan noget jeg tit siger til migselv!! Kender du det? :)

Det er så skiiiie let at sige det. Men rent faktisk at lette korpus og gøre ord til virkelighed, er en ganske anden sag. Men jeg kan da starte med gåturene.... holde dem ved lige og ikke springe for mange dage over.

Jeg går som regel den samme tur. Hvor lang den er, ved jeg ikke. Men den er meget varieret mht. terræn. Og det føles rigtigt godt. Dog er jeg ikke ret sikker på at det giver nok, mht. kondi og i den dur.

At jeg har mit kamera med, hjælper som regel på det der med at komme ud af døren :) Men det hjælper tilgengæld så ikke altid lige på hastigheden! Og det er jo da vist noget med at jo mere hastighed, jo bedre kondi?! ;)

Men lidt har også ret, ikke? Og jeg ønsker mig en ordentlig cykel, for det kan jeg bedre holde til, end at løbe fx.

Nååå, men da jeg kom hjem igen, var jeg så heldig at blive budt på aftensmad. Min yndlingsret... gratis mad ;) Hos mine forældre. Efter at min far besøgte mig og skiftede motoren på min gamle vaskemaskine!! Så nu virker den igen :):):) Vi fandt ud af at der var 7 års garanti på selve motoren. Så nu har jeg en ny AEG vaskemaskine, der kun er brugt i knap to måneder, til salg... hvis det var noget.

Deromme, hos mine forældre, stod en pose med brugt tøj, fra een vi kender. Jeg ELSKER de poser. For en pension rækker ikke vildt langt til tøjbudgetter og andet sjov. Så for mig er det guld værd, at nogen spørger, inden de smider tøj ud. :) og jeg er ikke engang ked af at indrømme at meget af mit tøj er arvet tøj.

Især ikke, når jeg som idag, var så heldig at der lå en jakke i posen, fra Bruuns Bazaar :) Og at den så også lige passede perfekt... uha det var en god dag !!!

6 kommentarer:

Tine sagde ...

Smukke billeder igen!

Hvis der var nogen i min omgangskreds som havde samme (lave) højde og drøjde som mig, vil jeg med glæde arve. Desværre er de fleste høje og slanke, så det kan ikke rigtig lade sig gøre.
Men mine børn arver ofte og det er jo dejligt at de gider.
Vi lader også vores eget børntøj gå videre, hvor det bliver modtaget med glæde. :-)

Hvor er det iøvrigt en fed jakke du fik der!! Man har jo lov til at være heldig engang imellem :-)

Tina sagde ...

Hej Tine :) Ja man skal jo passe sammen :) Jeg kan også kun arve jakker og bluser og deslige fra hende... vi passer ikke bukser sammen.
Så der mangler jeg lige at find enogen jeg kan arve fra ;)
Ja jeg føler mig heldig hver gang der er en pose... meeen denne gang lidt mere heldig pga. jakken :)

Skribenten sagde ...

Du kan tro jeg kender det med at have svært ved at komme ud at røre mig. Det er så meget sjovere at sidde og lave håndarbejde.

Tillykke med jakken, det er da et fund.

Kh Henriette :)

Tina sagde ...

Henriette: Jaaah det er sjovere. Og man kan virkelig have alle gode intentioner om at komme UD... men det er bare lettere sagt end gjort!! :)
Taark :) bestemt et fund.

dk.lin sagde ...

Tja, intentionerne om sport kender vi vist alle til. Min hund kigger ogsaa fortvivlet paa mig hver gang jeg tager strikketoejet frem istedet for traveskoene hihi, men naar man nu ikke er sportslig anlagt.......
Jeg laeste en gang et sted at 50% af alt sport er psykisk. Saa jeg tager foreloebigt alle jog jog jog jog jog'erne godt siddende i min sofa, og har saa "ging"-erne tilgode til en anden dag hihi.
Fed jakke. Saadan nogle poser elsker jeg ogsaa, det er ren guf. Her hos os gaar vi alle i arvet, hjemmesyet,"omlavet",tja man naar jo ikke at slide det.
Saa tillykke med det.

Tina sagde ...

Lin: Hahahhahah hvor har jeg idag grint af dit JOG JOG JOG.... og mangel på GING'er :D:D:D Den var nu go!
Ja jeg elsker arvet, omsyet og hjemmelavet... langt hellere det, end at give tusind kr for et stykke tøj, fordi det har et navn. :)

Send en kommentar