Åbningsløbet på Jyllandsringen

søndag den 10. maj 2009

Jeg har været på Jyllandsringen idag og se åbningsløbet i dette års Danish Touringcar Championship! Aaaahh det var nu godt lige at få lidt benzinos i næsen igen og høre noget god lyd ;)

På vejen til Resenbro, mødes man af et utal af gule smukke marker!! Dem bliver jeg bare ALDRIG træt af!! (ih guder hvor det dog bliver koprimeret grimt, det foto af den rapsmark)

Jeg fik hilst på et af de nye talenter, Martin Marrill ! Lur mig, om ikke han bliver stor....
Og så er han oven i købet en flinker fyr :)

Ellers er jeg der jo normalt for at heppe på kørere som fx. Jan Magnussen og Henrik Lundgaard ! :) Jan kører i en Grøn, på flere måder, BMW... som jeg godt nok lige skal vænne mig til ;) Og Henrik kører i en blå Chevrolet, som slet ikke ser så ukendt ud. De endte hhv. som nr. 4 og 3. idag. Løbet blev vundet suverænt af Michel Nykjær!!

Så er der jo også lige de der lidt anderledes biler ;) Som denne Fiat, der tilhører Johannes Graversen. Den har en fed lyd og den spyr ild som en anden drage med ild i rumpetten øhh !!

Her lige til sidst, et foto af een af de små Radicals, der holdt og var helt rent og nyvasket :) Flotte dråber ikke?

2 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Ahhhh, jeg kan næsten lugte det :-) Vi må altså afsted sammen en gang!

Flot billed det sidste.

Kagekonen sagde ...

åh ja, lugten af benzin mmmmmm.... jeg så et indslag i go' morgen danmark (tror jeg det var) forleden om Magnussens og Jensens økø-bil. Selv holder jeg jo med Jensen, og husker en skøn episode fra år tilbage, mens cykelsønnen kørte go-kart... Jeg (eller dvs. husbonden) havde lige fået ny bil og på vej hjem fra Amager kørte jeg lidt stærkt. Pluselig siger sønnen, der kører Martin J. prøv om du kan overhale ham... det kunne jeg og vi gav den gas og kørte vist også lidt om kap, indtil jeg satte ham kort før afkørslen til Albertlund. Et par dage efter kom sønnen hjem fra go-kart med street-credit til mig, for Martin var blev noget overrasket over at være blevet tørret af en pige...

Send en kommentar