Træt

tirsdag den 11. december 2007

Billeder af biler må vente! Jeg er træt... jeg er færdig... jeg er brugt...

Vi har idag været ved at pakke for mandens far. Han skal jo i ældrebolig. Men jeg havde helt glemt hvor hårdt det er at pakke. Og endnu hårdere når det ikke er for en selv. For tempoet er anderledes. ALT skal spørges om og vendes og drejes og aftales.

Men nå, det går nok! Manden sidder jo der med julelys i øjnene og det helt store smil fremme.... kan man så andet end at glæde sig? Det bliver SÅ godt for ham!!!

Men det er hårdt *klynker lidt*... min arme ryg, arme, hofter og hænder... de klager godt nok! Men det klarer vi osse.... bagefter er det benene op og julehygge!!

Lige nu vil jeg smække pusselankerne op i sofaen og bare glæde mig lidt til imorgen, hvor jeg har fødselsdag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar