NISSER!!!!!!!!!!

søndag den 2. december 2007

Nu er der nisser inde og der var nisser ude!! :)

Idag kom julepynten op. Men for første gang nogensinde, kom kun under halvdelen af mit pynt op!!! GISP! Jeg synes pludselig det meste af det var gammelt og grimt! Sådan har jeg aldrig haft det før...

Men nå! Op kom resten og jeg er ganske godt tilfreds :):) Her er lige et par af mine yndlingsnisser!

Idag var også dagen hvor byens juletræ skulle tændes. Det var enormt heldigt at lige mens der var optog og karamelkastning, holdt vejet tørt. Før og efter, stod det ned i stænger og det haglede og var rigtig træls! Godt ramt :)

Jeg morer mig lidt over billedet her.... Hvor børnene løber VÆK fra Julemanden!!! :):) Se lige på et engang, med underlægningsmusik fra dødens gab!!!!
Det skal lige siges at han kastede en håndfuld flødekarameller efter mig.... og så er det jo ren naturlov at ungerne følger efter! Jeg nåede lige at knipse før jeg løb skrigende bort, af skræk for at bliver overfaldet af karamelhungrende unger ;)

Det skal han liiiige have høvl for, ved lejlighed.... jeg ved hvor han bor!!!! ;)

4 kommentarer:

hanneb sagde ...

Hi hi, arme julemand, som skræmmer ungerne væk:)) Jeg havde det lige som dig, da jeg tog julekassen ned. Men jeg har kun hængt en lille bitte smule op. Og bestemt ikke en brøkdel af det der var i kassen. Gider faktisk ikke at se på det meste af det, så der må nyt til:)))

Helle K. sagde ...

Hvor er det et sjovt billede af ungerne, der løber skrigende væk fra julemanden. Dine nisser er søde - siger en som ikke er vild med nisser. :-)

IF Stjernen sagde ...

Jeg ved da også hvor julemanden bor - på Grønland! ;-)

Skønt billed! Og dejlige nisser du har der.

Sjovt nok kom det meste af vores julepynt også retur på loftet - syntes enten at det var for kedeligt eller at det var for risikabelt med Prins Pilfinger i nærheden...

B

Tina sagde ...

HanneB: Aj hvor mærkeligt :) jeg plejer at hænge VILDT meget pynt op og meget af det er temmelig gammelt. Men i år er det meget sparsomt! Jeg synes det meste var grimt og jeg kunne slet ikke klare tanken om nissemylder i år!! :) Datteren har det ligesådan og har kun EN juleting inde hos sig i år!!!!! GISP!! :)

Helle: Haha ja det var godt ramt at de lige løb i min retning ;)Helle, jeg er heller ikke sååå meget til traditionelle nisser med æblekinder og runde kroppe.

Britta: Jaaahh grønland :D:D
Sig mig er det en hel trend i år at være sådan lidt træt af nisser?? :):)

Send en kommentar