Designskolen i Kolding

fredag den 7. december 2007

Der var jeg inde idag og besøge deres Julebazar!

Dejligt med ny inspiration og en masse søde unge designere! :) Stadig var jeg noget overrasket over hvor lille deres Julebazar var, når man tænker på hvor stor skolen er og hvor mange idéer der bobler under deres tag :)

Men uanset... så gik jeg derfra med ny inspiration og lyst til at kreere! Og Nanna blev smittet lidt og går nu og tænker på om det kunne være en vej for hende. Uha jeg drømte selv om at gå der som ung. Men selvtilliden dengang sagde mig at DET ku' jeg ikke finde ud af!!

I hvert fald gav det Nanna en idé om at man GODT kan gå i hjemmegjorte ting og være SEJ!!! :) At give udtryk for hvem man er uden omtanke for hvad andre synes om ens smag... se DET er noget mere cool og viser langt mere personlighed en en masseproduceret Dolce og Gabbana bluse... !!!! Jamen det ER altså min mening... Jeg synes det er langt mere cool, selv at hitte på, blande sammen, kreere osv... end at være helt igennem "som de andre".

Ikke at min selvtillid er til pangfarvede prangende tøjdesigns, som jeg så derude. Men jeg kunne finde på at gå med en broche der består af en pålimet legetøjsbil. Eller som er lavet af knapper... eller eller eller... idéerne er mange :)

Nu vi snakker om designs, så har jeg lige skrevet en masse julekort fra Liselotte. De ligger lige klar til at sende ud. Men mangler stadig 5 kort... måske jeg skulle købe flere?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar