Sig mig engang!!

lørdag den 1. december 2007

Skulle det ikke forestille at være julemåneden, det her??

Hvorfor skisme ligner det så sådan en grim novemberstorm udenfor?? Vejarbejder skiltene vælter udenfor og det suser gevaldigt i tagrenden!!! Jeg vil da hellere have fin klar frost eller SNE!!! :):)

Det er ingen hemmelighed at jeg elsker sne! Men jeg skal jo så heller ikke ud og køre i det, hver morgen. Jeg skal bare nyde det i det tempo jeg føler for.

Vi er nemlig ikke enige om sneen herhjemme... nogen elsker den og andre synes det er den værste ting der kunne overgå dem ;)

Men helt ærligt... min have bliver kønnere af det... så ligner den mere naboens! ;) Alle de triste og halvdøde planter, ser pludselig fluffy, fine og hyggelige ud! Og husene oser af hygge, med gult lys der strømmer ud fra vinduerne, mens sneen fyger om hustagene....

*SUK* Jeg ved godt jeg idylliserer lidt rigeligt... men.... :)

Det skal lige siges at min stakkels tå har det lidt bedre idag. Den dunker ikke vedvarende som igår. Den er stadig pokkers øm og rød.... men bedre. Jeg fortsætter med fodbadene flere gange om dagen og afventer så om jeg burde ringe til lægen mandag :) Men lige nu er jeg fuld af tro på at det kan gå i sig selv igen uden hjælp udefra... eller noget..

2 kommentarer:

Louise sagde ...

Kære Tina

øv med den tå. Sådan har mine tæer skiftes til at skabe sig i de sidste par måneder:-(.
Det plejer at gå i sig selv igen, men kun for at springe videre til den næste..... Meget mærkelig.

GLædelig 1. dec.
Kh Louise

Tina sagde ...

Hej Louise: Hmm håber ikke alle tæer vil igennem samme tur da!! :)
Mit er nu også gået i sig selv.. heldigvis!

Send en kommentar