Woodland på pindende

onsdag den 14. november 2007

SÅ var det straks lidt lettere at tage billeder af mørkt garn.

Jeg er ikke nået ret langt endnu, for jeg skal hele tiden sidde og følge mønstret ;) Jeg er ikke ret god til at huske kombinationer desværre... så jeg er ikke typen der lærer mønstret udenad overhovedet.

Jeg håber blokningen bagefter gør meget ved det... for som det er nu, trækker det sig godt nok meget sammen!

Det med blokningen er jeg også ret spændt på, det har jeg nemlig heller ikke prøvet før! Så jeg skal lige ud og finde fotos af jeres Woodlands derude, mens i blokker dem ;)

Men jeg er ikke i tvivl om at det nok skal blive godt nok ;) Mit første seriøse mønster.... *storsmiler*

4 kommentarer:

Faster´s corner sagde ...

Hej Tina.....ikke fordi jeg på nogen måde er ekspert i mønsterstrik, eller kan se hvad pinde du strikker på! Det jeg pt strikker i shetlandsuld, strikker jeg på pinde 4mm, altså ca 1 mm større end normalt for det garn! og husk lige på, at jeg er lidt af en slapstrikker. Ved vasken bliver strikningen mere "tæt/jævn/flot" og blogningen trækker stykket på plads, så mønsteret bliver mere jævnt og fladt og rigtig kommer til sin ret!
Ved ikke om det er helt rigtigt, men det er sådan jeg oplever det!

Ps. her sner det helt vildt lige nu - det er bare dejligt!

Rigtig god fornøjelse med strikningen - det mønster bliver lettere, men heller ikke i min verden, helt til at huske!

Anonym sagde ...

Woodland er så flot, jeg har selv forsøgt et par gange, men jeg kan heller ikke huske mønsteret, og så har jeg mistet lysten, fordi det tog for lang tid, når jeg hele tiden skulle læse samtidig.

Tina sagde ...

Faster: Jaah men som du kan se i næste post fandt jeg en fejl i mine slå om'er :) Nu ser det jo helt anderledes ud!
JEG VIL OSSE HA SNEEE!!!

Helle: Jeg er helt skør med det mønster, det er flot :) Jeg tror ikke jeg opgiver da jeg haaader at tabe ;)

Kate sagde ...

That looks wonderful - love that pattern.

Send en kommentar