Fuld fart frem

torsdag den 8. november 2007

De graver på livet løs, derude i fortovet!! Og se lige hvad der står på de orange rør!!
JUBII!! jeg har bestilt "møj-hurtig-indernet" for noget tid siden.

Men nu er det så på vej forbi vores hus. Lige nu står de og diskuterer "stien" røret skal vælge, HELT ind til huset.

Hvor bliver det skønt at kunne surfe dobbelt så meget, ikk'? ;);) Er du vild, så meget jeg skal have klikket rundt på!

De to arbejdere, kigger iøvrigt på mig, som om jeg stjæler deres ting, når jeg knipser deres rør og huller :D Og de kigger med endnu mere dræbende blikke når vi hopper over hullet derude! For de har sat forbudt skilte op, men ingen køreramper ind til vores grund! Så vi er praktisk talt buret inde og så ser de alligevel ondt på os!!

Jaja det er ikke let...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hold da op som jeres by ligner vores :-) Måske er hele Danmark ved at blive kulegravet? God torsdag til dig og dine.

Tina sagde ...

Hej Helle,
ja det lader til det :) jeg synes det er lige meget hvor vi kører, så ligner det at mange er ved at anlægge skyttegrave! ;)
Tak og i må have en dejlig weekend :)

Send en kommentar