Stemmer i øret

tirsdag den 13. november 2007

Der er stemmer fra TV'et der fortæller om procenter, mandater og navne, så man bliver helt sniller i hovedet :)

Ikke alt ser ud til at gå som de spåede først på aftenen... men nu må vi se hvordan det hele lander...

Imens strikker jeg på livet løs, på endnu et tørklæde. Nemlig Woodland, som kommer herfra :)

Jeg har sværmet om det længe, men havde ikke noget garn i grønne nuancer, som jeg jo egentligt synes et "WOOD-land" burde have ;) Så det endte med koksgråt...

Billeder kommer først imorgen, da der er aaalt for mørkt til at knipse kældersorte farver nu ;)

Kan i have en hyggelig aften derude!!! (her småsner det... jubiiii )

2 kommentarer:

Faster´s corner sagde ...

Glæd dig til woodland...det er rigtig lækkert at strikke, når først man har fået fat i mønsteret. Jeg er igang med tørklæde nr 2 i det mønster og det bliver flot - du kan godt glæde dig.
Og vi har også været heldige af få et lille pudderlag af sne her på fyn....det er bare dejligt!

Tina sagde ...

Jeg synes allerede det er sjovt at strikke ;) Jeg kommer ikke til at memorisere mønstret... jeg er ikke god til at huske :(
MEN det skal nok blive godt og jeg tror ikke det bliver det sidste tørklæde heller :)
Vi fik desværre kun 10 snefnug... så her er kun hvidt i krogene af FROST ;)

Send en kommentar