Udsigt til sommer

søndag den 20. maj 2007

Det ser ud til, at vi skal have minimum, en dag med dejligt vejr.... hvis man ikke lige bor der hvor skyerne kommer med lidt af det våde :)

Mandag:
I Nordvestjylland regn af og til med temp. mellem 10 og 15 grader og let til frisk nordøstlig vind. I resten af landet tørt med nogen sol, temp. op mellem 20 og 25 grader og svag til jævn vind fra øst og nordøst. Om aftenen og til natten byger flere steder, måske med torden. Temp. ned mellem 8 og 13 grader og svag til jævn vind mest fra nord og nordvest.

Men lad os nu se. Jeg vil SÅ gerne have varme og tørt vejr.... men, kan jo nå at blive snydt endnu ;)
Idag, er der også ganske godt vejr, og jeg vil lige straks gå ud og plante små planter ud, samt slå græsset! Eller dvs. jeg vil slå vores ukrudsmark ;)

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej Tina
Håber du får det gode vejr, som du så gerne vil ha. Jeg bor heroppe nordpå og her ser det ikke så lovende ud, så øv øv øv...
Kh Jane

Susanne sagde ...

Så for søren - Silkeborg er åbenbart havnet i nordvestjylland.... her regner det støt lige nu !! Men jeg vil også hellere ha' et par sommerdage :o) Kh Susanne

Tina sagde ...

Hmm det er nu heller ikke just sommerligt her!! Kun 12 grader og helt gråt og det liiigner tegn på regn!!! Øøøøøv osse!

Og Nanna tog afsted til morgen med kjole på, i håb om bedre vejr op af dagen... så jeg krydser da stadig fingre for hende :)

Send en kommentar