Rødt er godt

søndag den 6. maj 2007

Igår fik jeg rødt for alle pengene :) Vi tog, som skrevet, til Jyllandsringen, for at følge Ferrari Stafetten. Og for en Ferrari tosse som mig, var der skønt! Luften var tyk af brølende motorer, lugten af olie, benzin og dækrøg :)

Jeg skal nok lade være at fylde en masse på her, da jeg ved at de fleste af mine besøgende måske nok synes biler ikke er noget der kan bringe pulsen ret meget over hvilepuls ;)

Men vis det evt. til jeres mænner!

Tilgengæld betød det at jeg idag ikke har lavet ret meget fornuftigt. Jeg har vasket lidt tøj og postet lidt billeder her og der. (ARGH og nu har jeg ikke mere plads hos Flickr :( ).

Mere har kadaveret ikke givet lov til idag, efter at have travet en racerbane tynd igår!! :)

14 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er måske ikke så meget til biler, men en dag på Jyllandsringen med SÅ flotte biler kunne altså godt være spændende!

Mette G. sagde ...

Biler i sig selv er jeg ikke så meget til - men racerløb, så er jeg klar. Alle i familien ved, at de ikke skal forsøge at få fat i mig, når der er Formel 1 i fjernsynet ;-)

Hilsen
Mette

Tina sagde ...

Laila: Ja man kan godt blive blændet af al den flotte design :) Også uden at tænke: "BIL" ;)

MetteG: AAiii skønt at se en anden Formel1 tosse ;);) Det følger jeg også fast!!

lifeondyssen sagde ...

Benzin i blodet eller ej .. jeg kan nu heller ikke lade vær med at beundre de lækker biler der kører forbi derude i traffikken ;o)
Hilsen ny blogger Mette

Merete sagde ...

Jeg kan især godt lide røde biler! Med hensyn til Flickr, så har jeg betalt ca. 175 kr. For den pris får jeg et års ubegrænset plads, ubegrænsede antal sæt m.m. Måske var det en løsning for dig?
Kh Merete

Anonym sagde ...

Jeg kan nu godt lide biler og gemalen og drengene kan også sagtens trække mig med til noget med biler, men de kan bruge mange timer på at se på de samme biler. Der står jeg altså af. Man behøver ikke at se dem forfra, bagfra osv. 100 gange. :-)

Tina sagde ...

Mette: Nej vel? :)

Merete: Haha så er det godt at mange af de Ferrari'er jeg knipsede var røde ;) Jahh jeg har godt siddet og kigget priser. Men jeg har ikke meget at rutte med. Og 175 her og der...bliver til mange penge for mig :)Meeen tygger på det!

Janne: Haha sådan har min mand det også. Jeg kan godt lide bilerne for både skønhed, performance osv osv.... men jeg kan også bare få nok og sige" Den er smuk" og så er det det!!! ;)

Mette G. sagde ...

Ja, jeg må jo indrømme, at jeg cyklede til Anderstorp i en meget ung alder for at se Formel 1. Det er desværre også det eneste løb, jeg har været til, men uha det var fedt ;-)

Hilsen
Mette G.

Tina sagde ...

MetteG: aj hvor fedt!!!! Hvor er det? Anderstorp? Jeg vidste ikke der var kørt Formel1 der? :):) Jeg har endnu ikke set et Formel1 løb live... men håber at komme til det. Jeg har kun være til LeMans 24timers løb med Tom Kristensen :)

Mette G. sagde ...

Jamen altså - Le Mans er heller ikke at kimse ad. I år får jeg for første gang chance for at se det HELE i TV (hvis det bliver på TV2 sport). Sidste år måtte jeg prøve med en meget dårlig Sputnik forbindelse og opgav ;-(

Ahem, det er en hel del år siden, at der blev kørt i Anderstorp i Sverige. Det var dengang med Ronnie Pettersson og Niki Lauda ;-) Jeg var kun 15, så det var med bævende hjerter mine forældre gav lov og med strenge ordrer om kun at overnatte på campingpladser og ringe hjem hver dag, men uha som det var fedt. Vi var inde til træning, tidstagning og selve løbet!

Hilsen
Mette

Tina sagde ...

Mette: Nej LeMans er nr1 for mig... så kommer formel1 og så DTM og DTC :) Ingen andre sport gider jeg følge *Griner*

Øv vi får vist ikke set Le Mans i år :( Vi får først TV2 sport til august!!! For det BLIVER på den kanal, så vidt vi ved.

Ohh Ronnie Pettersson, det var ham der mistede livet til sin sport ikke?

Kors en tur du var på!!! Det var modigt!! ;)

Mette G. sagde ...

Jamen, jeg glæder mig også vildt til at se LeMans. Allermest glæder jeg mig til at se dem køre om natten. Det er jo kun blevet til glimt af det indtil nu, så det bliver stort ;-) Og så krydses der alt, hvad der krydses kan for, at Tom Kristensen bliver klar. Det ville jo ikke være helt det samme uden ham, vel?

Jo, Ronnie Pettersson blev slået ihjel - på Monza, tror jeg.

Ja, det var noget af en tur. Og så mange år efter kan jeg nok godt indrømme, at vi sov i en grøftekant den første nat (efter først at have ringet hjem og sagt, at vi var nået frem til campingpladsen!) Og campingpladsen lidt fra Anderstorp var ikke hegnet ind eller lignende - til gengæld boede der masser af Formel 1 fans i alle aldre, så vi var i godt selskab :-)

Hilsen
Mette

Tina sagde ...

Mette.. du er heldig du kan se LeMans i år *sniff*
Ohh vi stod og så natteløbet sidste år... det var meget specielt. Hvis man stå på Dunlopbroen...eller nede i pitområdet SÅ får man lyd og fart...det er helt specielt :):)
Tom BLIVER klar!!! ;) Det er bla. derfor han ikke kørte i Oschersleben... de vil ikke risikere noget til Le Mans... for DTM det har han tabt nu! :)

Mette G. sagde ...

Åh - du må ikke skrive sådan noget. Jeg bliver helt grøn af misundelse ;-) Bare at tænke på lyden - fedt!

Godt - det ville ikke være det samme uden Tom Kristensen. Han skulle da gerne vinde en gang mere, så han har rekorden alene :-)

Send en kommentar