Skovmærker der og jordbær gror

torsdag den 24. maj 2007

Neeej jordbær fandt vi nu ikke nogen af. Men skovmærker i hobetal !! :)

Jeg har været helt kuldret, efter at finde skovmærker, siden jeg så dem omtalt i et par andre blogs. Jeg har da også kigget, hver gang, vi har været ude at gå i en skov.

Men først idag var jeg åbenbart i en skov, med de rette betingelser! :):) Og jeg skal love jer at jeg fik plukket skovmærker! Der hænger duske i køkkenet, spisekammer, stue, soveværelse og Nanna's værelse :) Så det skal nok ende med at vi får knopper af dem.

Men de bringer skønne minder frem. Helt fra da jeg var omkring 7-10 år, hvor vi altid var med min farmor og farfar på Camping. Min lillebror og jeg og en fætter og en kusine. Det var bare nogen VILDT dejlige ture med lutter kanon gode minder :) Jeg storsmiler bare ved tanken!!!
På hver af disse ture plukkede min farmor og jeg maaasser af skovmærker, så hele campingpladsen ikke var i tvivl om hvilket fortelt der var vores ;);) .... aaah *suk*

Nåååh tilbage til virkeligeheden, bølgetæppet og duften af skovmærker.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det er SÅ hyggeligt med små buketter rundt omkring!!
Og ved nærmere eftertanke husker jeg også svagt nu, at jeg plukkede sammen med min farmor.. Skønt med dejlige minder.

Tina sagde ...

Jahh jeg elsker også små totter her og der :) Og minderne...de er simpelthen uundværlige! Min farmor og farfar er idag midt i 90'erne og nyder minderne og de er så sjove at snakke om.
Og idag er buketterne tørret ind og udsender kraftige dufte... skønt!! :)

Send en kommentar